در دیدار با سخنگوی تشکیلات خودگردان؛

تاکید «سید عمار حکیم» بر استمرار حمایت عراق از فلسطین

بین‌الملل

71057
تاکید «سید عمار حکیم» بر استمرار حمایت عراق از فلسطین

رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز (سه‌شنبه) در دیدار با سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین بر استمرار و تداوم حمایت عراق و مقاومت آن از فلسطین و اهالی غزه تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، سید عمار حکیم صبح امروز میزبان «نبیل ابو ردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین و «احمد الرویضی» سفیر فلسطین در بغداد بود.

ابو ردینه در این دیدار، سلام و درود «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و تقدیر او بابت مواضع عراق نسبت به مساله فلسطین را ابلاغ کرد.

حکیم مجددا بر مواضع ثابت نسبت به حمایت از مساله فلسطین و محکومیت شدید تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه اهالی نوار غزه و کرانه باختری تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم توقف فوری همه اقدامات برای کشتار برنامه‌ریزی شده مردم توسط رژیم صهیونیستی بدون توجه به قوانین حقوق بشری، تاکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با تاکید بر اینکه در تمام دیدارهای خود مساله فلسطین یکی از موضوعات مورد طرح و گفت‌وگو است، عنوان کرد: حمایت رسمی و مردمی عراق در همه سطوح به ویژه از طریق کمک به برادران فلسطینی ادامه دارد.

حکیم مواضع کشورهای عربی برای مقابله با طرح‌ها با هدف کوچاندن و بی‌محتوا کردن قضیه فلسطین و نیز حفظ حق تاریخی فلسطینیان در سرزمین خود را ستود.

وی بار دیگر مخالفت خود را با سیاست یک بام و دو هوا که جامعه بین الملل در حمایت از تداوم جنگ در نوار غزه از طریق تامین سلاح نیروهای اشغالگر و عدم توجه به ده‌ها هزار شهید قربانی جنایت‌های پیوسته رژیم اسرائیل دنبال می کند، اعلام کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان بر حمایت از همه اقدامات در چارچوب سازمان‌های بین المللی با هدف توقف جنگ و مجازات عاملان کشتار جمعی در نوار غزه تاکید کرد.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل