وزیر کشور: نهضت رفع تنش آبی در کشور ادامه دارد

استان‌ها

71062
وزیر کشور: نهضت رفع تنش آبی در کشور ادامه دارد

وزیر کشور گفت: نهضت رفع تنش آبی در کشور ادامه دارد، در این باره تأمین آب آشامیدنی پایدار در همه شهرها و روستاهای ایران اسلامی در دستور کار جدی است.

به گزارش گروه استان های ایران آنلاین، احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه سفر به اصفهان و بازدید از پروژه تأمین آب استان از دریای عمان، با اشاره به اجرای پروژه‌های تأمین آب در سراسر کشور در دولت سیزدهم افزود: از احیای دریاچه ارومیه تا احیای تالاب‌های کشور در این دولت با جدیت دنبال شد.

وی با اشاره به نیاز آبی استان اصفهان، گفت: تأمین آب این استان از مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم استان و براساس یک نیاز واقعی است.

وزیر کشور افزود: تلاش بسیار ارزشمندی در راستای تأمین آب اصفهان در دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی صورت گرفت که در نوع خود کم نظیر و بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد؛ در همه استان‌ها تلاش شد تا مسائل حوزه آب با نگاهی کارشناسی و جهادی رفع شود.

‎وحیدی یادآور شد: در اصفهان نیز با دستوران ویژه رئیس جمهور شهید، همت استاندار و همکاری وزارت نیرو شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

‎وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های تأمین آب استان اصفهان، انتقال آب دریای عمان به این استان است، اگر چه در گذشته مطرح شده بود اما به عنوان امری دست نیافتنی و غیرممکن به آن نگاه می‌شد که با تلاش خوبی که در ۲ سال اخیر صورت گرفت پیشرفت‌های قابل توجهی دارد.

‎وزیر کشور تصریح کرد: بخش عمده‌ای از لوله‌های مسیر تأمین و لوله‌گذاری مسیر، بصورت کارشناسی شده صورت گرفته و در ادامه نیز امید است سرعت اجرای پروژه حفظ شود.

‎وی ادامه داد: تأمین آب مورد نیاز استان اصفهان از منابع درون استان از پروژه های دیگر مدیریت استان است تا بخشی از نیاز آب مردم عزیز ما در استان اصفهان تأمین شود.

‎وحیدی با تاکید بر تامین آب استان اصفهان از چند منبع، اطهار امیدواری کرد که نیاز آبی مردم اصفهان تامین شود.

‎وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی، گفت: تلاش همت مسوولان استان در به ثمر رساندن پروژه‌های دولت بسیار ارزشمند است.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها