مقصودی در گفت‌وگو با «ایران آنلاین» عنوان کرد؛

گام‌های مثبت دولت سیزدهم در احیای واحدهای تولیدی راکد

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

اقتصاد

71309
گام‌های مثبت دولت سیزدهم در احیای واحدهای تولیدی راکد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت شهید رئیسی اقدامات زیادی در زمینه احیای واحدهای تولیدی که سال‌ها راکد و بلا استفاده مانده بودند، انجام داد و توانست گام‌های مثبتی در این زمینه بردارد.

فاطمه مقصودی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایران آنلاین اظهار کرد: بحث اقتصادی یکی از مسائل مهم کشور ماست و هر دولتی با برنامه‌‌ها و پیش‌بینی‌هایی که دارد و همچنین با در نظر گرفتن شرایط کشور باید برنامه‌ریزی اقتصادی قوی ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: موفقیت هر دولتی به دو مسئله گره خورده که یکی مسائل اقتصادی و دیگری ارتباطات بین‌المللی است.

مقصودی گفت: ارتباطات بین‌المللی در مسائل اقتصادی بسیار تاثیرگذار است حتی قدرت اقتصادی هم می‌تواند روابط بین‌المللی هر کشوری را تقویت کند، یعنی این دو لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تلاش‌های زیادی در زمینه اقتصادی صورت گرفت، عنوان کرد: دولت شهید رئیسی اقدامات زیادی در زمینه احیای واحدهای تولیدی که سال‌ها راکد و بلا استفاده مانده بودند، انجام داد و توانست گام‌های مثبتی در این زمینه بردارد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: فعالیت دوباره کارخانه نیشکر اهواز، کارخانه هپکو و سایر کارخانه‌های مهمی که به دلایل مختلف از چرخه تولید خارج شده بودند با کمک شهید رئیسی و تیم همراهش دوباره فعال شدند.

مقصودی در ادامه با بیان اینکه معیشت مردم اولویت امروز کشور ماست، عنوان کرد: امید می‌رود که دولت چهاردهم پس از روی کار آمدن بتواند با یک برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از کارشناسان خبره در زمینه اقتصادی اقدامات موثری به نفع مردم انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه مسئله اشتغال جوانان یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه ماست، گفت: باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و منطقی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام داد و اقتصاد می‌تواند یکی از فاکتورهای قوی برای دولت چهاردهم باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: دولت چهاردهم و آقای پزشکیان باید بدانند مسائل و مشکلات اقتصادی می‌توانند پاشنه آشیل کشور باشند و اگر می‌خواهند زمینه موفقیتشان فراهم شود باید با یک برنامه و تیم اقتصادی قدرتمند به این عرصه ورود کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد