۱.۵ تن مواد مخدر در شرق تهران امحا شد

استان‌ها

72590
۱.۵ تن مواد مخدر در شرق تهران امحا شد

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از امحای بیش از یکهزار و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، سرهنگ شهرام امیریان روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا به امروز در بخش مبارزه با قاچاق مواد مخدر و خرید و فروش مواد ، حدود ۲ هزار نفر بعنوان حامل و توزیع کننده جز دستگیر و حدود یکهزار و ۲۰۰ نفر فرد مشکوک به اعتیاد نیز بازداشت شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: به همه کسانی که دست به قاچاق مواد مخدر می‌زنند اعلام می‌کنیم و هشدار می‌دهیم ماموریت پلیس در این عرصه تعطیل بردار نیست و از جدیت کار کم نمی‌شود پس توصیه می‌کنیم به دامن اجتماع برگردند و دست از ارتکاب جرم بردارند در غیر این صورت در دام پلیس خواهند افتاد.

وی افزود : امسال بنا داریم با همکاری سایر دستگاه و مردم با جدیت بیشتری ادامه ماموریت داشته و شهر را عاری از مواد مخدر و معتاد متجاهر کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان به افزایش تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اشاره کرد و افزود:‌ اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته و شهروندان در طول شبانه‌روز می‌توانند هرگونه مورد فوریتی را از طریق این مرکز به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها