تظاهرات در یمن برای حمایت از غزه

بین‌الملل

73276
تظاهرات در یمن برای حمایت از غزه

ساکنان چند استان یمن امروز جمعه تظاهرات گسترده‌ای را با عنوان وفاداری به خون شهدا و حمایت از غزه تا زمان پیروزی برگزار کردند.

به گزارش گروه بین‌المللی ایران آنلاین، ساکنان استان‌های صعده، ریمه، مارب، عمران، اب و تعز امروز جمعه تظاهرات گسترده‌ای را با عنوان وفاداری به خون شهدا و حمایت از غزه تا زمان پیروزی برگزار کردند.

طبق گزارش المیادین، در بیانیه راهپیمایی‌های صعده آمده است: ما به ملت‌های فلسطین و لبنان و مقاومت آن شهادت رهبران مقاومت اسماعیل هنیه و فواد شکر را تسلیت می‌گوییم. جنایت ترور این ۲ رهبر با مجوز آمریکا انجام شد. این ترورها هرگز دشمن را از سرنوشت حتمی که زوال و نابودی است رهایی نمی‌بخشد.

در این بیانیه آمده است: مقاومت امروز به رغم این ترورها سرسخت‌تر و قوی‌تر است و رهبران آن همیشه آماده شهادت هستند و ایثار آنها تاثیر بزرگی خواهد داشت. این ترورها به دلیل شکست دشمن در مقابل مقاومت غزه و تلاش دشمن برای بازپس‌گیری هیبت خود بعد از حملات جبهه‌های پشتیبانی از غزه است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: زمان سکوت در برابر جنایت‌های دشمن به سر آمده و زمان مقاومت و پاسخ به این تجاوزات و ترورها رسیده است. ما از نیروهای مسلح و جبهه‌های مقاومت برای پاسخ به دشمن حمایت می‌کنیم و این حوادث اعتماد ما را به پیروزی از بین نمی‌برد. ما به حمایت از ملت فلسطین تا زمان توقف جنگ غزه پایبند هستیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل