نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی نیرو در حمایت از او چه گفتند؟

سیاست

74632
نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی نیرو در حمایت از او چه گفتند؟

تعدادی از نمایندگان موافق برنامه‌های عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی نیرو به تشریح دیدگاه‌های خود پرداختند.

به کزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه -۳۱ مرداد ماه - در موافقت با برنامه‌های عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی نیرو دولت چهاردهم به تشریح دیدگاه‌های خود پرداختند.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر به عنوان موافق برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو گفت: دو چالش عمده کشور کمبود آب و قطعی برق در بخش‌های مختلف است حل این چالش های اساسی نیاز به مدیری لایق، جهادی، متخصص و انقلابی دارد آگاهید که عباس علی‌آبادی در این حوزه مسلط است و از لحاظ علمی هم تجربه کافی برای حل مشکلات این حوزه را دارد.

شریعتی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نیرو تجربه قوی در مدیریت و ساخت پروژه‌های نیروگاهی و اشراف کافی و اعتماد به نفس لازم برای حل مشکلات وزارتخانه را داراست. تجربیات ارزشمند او در بخش فنی و مهندسی و اقتصادی از دیگر امتیازات او است.

نماینده مردم بهشهر اضافه کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی تامین منابع مالی به ویژه موارد مندرج در قوانین برنامه‌های توسعه و قوانین بودجه سنواتی از ویژگی‌های منحصر به علی آبادی است. 

وی افزود: وزارت نیرو در حال حاضر نیاز به مدیر جهادی پیگیر با عزم راسخ برای برطرف کردن مشکلات موجود در ناترازی‌های برق و تنش منابع آبی را دارد و رفع   این چالش‌های با مشارکت فراگیر همه قوا، دستگاه‌ها، و سایر ذی‌نفعان قابل انجام خواهد بود.

شریعتی با بیان اینکه «توجه ویژه به تامین پایدار آب شرب شهرها و روستاها از جمله یکی دیگر از مهمترین محورهای برنامه‌های علی‌آبادی برای وزارت نیرو است»، گفت: علی آبادی جزو معدود مدیران کشور است که هم در حوزه آب و هم در حوزه برق سابقه فعالیت داشته است و در این امور کاملاً مسلط است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست