بزرگ‌ترین قرارداد تولید و تامین کاغذ کشور امضا شد

استان‌ها

75216
بزرگ‌ترین قرارداد تولید و تامین کاغذ کشور امضا شد

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: برابر قراردادی که به امضای شرکت چوب و کاغذ مازندران و وزارت آموزش و پرورش رسید مقرر شد بیش از ۳۳ هزارتن کاغذ مورد نیاز کتب درسی دانش آموزان برای سال تحصیلی پیش رو تا پایان امسال توسط این شرکت تأمین و ارسال شود.

امید نیک‌نژاد مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران اظهار داشت: بنا شد تا با تامین کاغذ کتاب‌های درسی قرارداد تامین و تولید کاغذ به مرحله اجرایی برسد و این دستاورد بزرگ در حالی رقم خورد که این میزان کاغذ بیش از ۸۵ درصد نیاز وزارت آموزش و پرورش به کاغذ برای چاپ کتابهای درسی است.

وی با بیان اینکه آمادگی داریم ۱۰ هزار تن دیگر نیز ابتدای سال ۱۴۰۴ تولید و در اختیار مجموعه آموزش و پرورش قرار دهیم این امر را گام مهمی در تزریق روحیه خودباوری به دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم دانست.

مدیر عامل شرکت چوب و کاغذ مازندران همچنین با اشاره به مشکلاتی که در تأمین مواد اولیه برای تولید کاغذ وجود دارد بیان کرد: این دستاورد با تکیه بر توان داخلی و اصل « ما میتوانیم » و با ایمان به توصیه ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کاغذ کالایی استراتژیک است و باید در تولید آن از تمام ظرفیتهای موجود استفاده شود، از دو سال گذشته آغاز و امسال به نوعی بالاترین رقم تامین کاغذ تحریر ایرانی در کشور است.

نیک نژاد همچنین با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید اظهار امیدواری کرد: با حمایت دولتمردان چهاردهم از شرکت چوب و کاغذ مازندران، در ماه ها و سال‌های آینده نیز با حل برخی مشکلات موجود از جمله ناترازی انرژی و دریافت مطالبات از سازمان جنگلها شاهد دستاوردهای بیشتر و اتفاقات بزرگتر باشیم.

ایران آنلاین
انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها