سردار نقدی: امروز غزه یک دانشگاه آمریکاشناسی و استکبارشناسی است

سیاست

75528
سردار نقدی: امروز غزه یک دانشگاه آمریکاشناسی و استکبارشناسی است

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت ۱۳ آبان با بیان اینکه امروز غزه یک دانشگاه آمریکاشناسی و استکبارشناسی است، گفت: نه تنها مردم دنیا، بلکه خود شهروندان اسرائیل نیز با استمرار جنایات رژیم صهیونیستی مخالفت می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، سردار محمدرضا نقدی در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت «یوم الله ۱۳ آبان» که صبح امروز (شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه امروز غزه یک دانشگاه آمریکاشناسی و استکبارشناسی است، گفت: آمریکا در رأس کودک‌کشی و جنایات غزه قرار دارد و باید پاسخگوی این جنایت‌ها باشد.

وی اضافه کرد: امروز نه تنها مردم دنیا، بلکه خود شهروندان اسرائیل نیز با استمرار جنایات رژیم صهیونیستی مخالفت می‌کنند. اما با این حال آمریکا تنها حامی و پشتیبان این جنایتها است و نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به کنگره آمریکا دعوت می‌کنند و به مدت پنج دقیقه برای نخست وزیر کودک‌کش رژیم صهیونیستی دست می‌زنند و سوت کشیدند و چهل بار روی پا می‌ایستند.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت ۱۳ آبان تصریح کرد: امروز مقامات آمریکایی به اندازه یک شهر، ذخیره ساز یارانه‌ای با پردازشگر تجهیز و هوش مصنوعی درست کردند؛ اما به اندازه یک مغز گنجشک عقل ندارند که از یک رژیم در حال سقوطی که عُمر آن پایان یافته و دنیا آن را کنار زده حمایت نکنند. این یک کلاس استکبارشناسی است و آمریکایی‌ها دست جنایتکاران بزرگ تاریخ را از پشت بستند و همچنان شاهد ادامه جنایات‌ها در غزه هستیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست