قول مساعد وزیر اقتصاد برای جبران کمبودها در خوزستان

استان‌ها

76276
قول مساعد وزیر اقتصاد برای جبران کمبودها در خوزستان

وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست با جمعی از شهرداران خوزستان گفت: جبران کمبودها در اعطای حق آلایندگی و حق ارزش افزوده به شهرداری‌های استان از سوی این وزارتخانه پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، عبدالناصر همتی چهارشنبه در دیدار با جمعی از شهرداران خوزستان به همراه نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: این وزارت آمادگی کامل برای حمایت از شهرداری‌های استان را دارد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز در نشستی جداگانه با جمعی از شهرداران استان وعده داد که در تامین کمک هزینه‌ خرید و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و ون به شهرداری کوت عبدالله( از توابع شهرستان کارون) کمک کند.

مهدی جمالی‌نژاد همچنین در حوزه تامین و نوسازی وسایل نقلیه آتش نشانی در خوزستان و پرداخت کمک هزینه ساخت ساختمان شهرداری ویس و جابه جایی دکل‌های برق در شرق شهر ویس( از توابع شهرستان باوی) قول مساعد داد.

سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با جمعی از شهرداران شهرهای الهایی، حمیدیه، کارون ، ویس ، ملاثانی و شیبان در ۲ نشست مهم با وزیر اقتصاد و معاون عمرانی وزیر کشور به طرح مسائل ، مشکلات و مطالبات شهرهای خود پرداختند.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها