اعلام فراخوان هنری با هدف ارتقای جایگاه معلم

جامعه

76736
اعلام فراخوان هنری با هدف ارتقای جایگاه معلم

دبیر نخستین دوره حمایت از طرح‌نامه‌های هنری جایزه معلم گفت: ۲۴۹ طرح هنری در قالب فیلم داستانی کوتاه و مستند کوتاه در جهت ارتقا جایگاه اجتماعی معلم دریافت شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، فاطمه سادات بکایی درباره آثار دریافتی برای جایگاه معلم اظهار کرد: در این فراخوان با هدف پرداختن به موضوع تقویت جایگاه اجتماعی معلم و افزایش حس تکریم مقام معلم، ۱۸۵ طرح‌نامه در بخش عمومی و ۶۴ طرح‌نامه در بخش دانش‌آموزی دریافت شد.

وی افزود: با اتمام فراخوان، مشاوره‌هایی برای بهبود طرح‌نامه‌های دریافتی به شرکت‌کنندگان داده شد و طرح‌نامه‌های نهایی پس از بررسی در هیات انتخاب، داوری می‌شوند.

دبیر این فراخوان اضافه کرد: این رویداد فرصتی برای علاقه‌مندان به حوزه تعلیم‌وتربیت و هنر و رسانه است تا با بهره‌گیری از خلاقیت و استعدادهای خود، داستان‌ها و ایده‌های جذابی برای توجه به نقش تاثیرگذار معلم روایت کنند.

بکایی بیان کرد: فراخوان جایزه معلم برای حمایت‌ از طرح‌نامه‌های هنری با همکاری و حمایت مجموعه‌های تصویر شهر، کانون پرورش فکری کودکان، مجموعه ستاپ، مرکز آموزش رویاد، سازمان سینمایی سوره و سازمان اوج برگزار می‌شود و از طرح‌نامه‌های منتخب برای تولید حمایت می‌شود.

به گزارش ایرنا، «جایزه معلم» با همکاری مجموعه‌های حامی در نظر دارد با برگزاری این فراخوان، به جمع‌آوری طرح‌نامه‌های هنری با موضوع تکریم مقام معلم و افزایش شان اجتماعی او در دو محور مستند کوتاه و فیلم داستانی کوتاه بپردازد.

طرح‌نامه‌های ارسالی در صورت داشتن حداقل معیارهای ارزیابی توسط داوران «جایزه معلم» بررسی خواهند شد و در صورت نیاز به اصلاح، با شرکت‌کنندگان رفت‌وبرگشت صورت خواهد گرفت. در مرحله بعد، یک رویداد یک روزه با حضور شرکت‌کنندگان و حامیان برای ارائه طرح‌ها و تصمیم‌گیری درباره حمایت از آن‌ها برگزار خواهد شد. زمان مهلت ارسال آثار از اول مرداد تا پایان شهریور بود.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه