کارشناس امور رژیم صهیونیستی:

واکنش قوی ایران چهره خاورمیانه را تغییر خواهد داد

بین‌الملل

77320
واکنش قوی ایران چهره خاورمیانه را تغییر خواهد داد

کارشناس امور رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات «وعده صادق۲» ایران علیه رژیم صهیونیستی آن را عملیاتی قوی توصیف کرد که چهره خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، «علی الاعور» کارشناس امور رژیم صهیونیستی گفت: ایران حادثه تاریخی رقم زد و عملیات قوی انجام داد که چهره خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

وی تاکید کرد: ایران ابتکار عمل را در دست گرفت و بازیگر اصلی در منطقه شده است. ایران از حیث امنیتی و سیاسی و راهبردی با قدرت در خاورمیانه ظاهر شده است.

الاعور بیان کرد: حمله موشکی ایران، سرمستی از پیروزی که نتانیاهو و اسرائیلی ها چند روز قبل داشتند را بر باد داد. حمله ایران به حزب الله روحیه ای داد که به آن نیاز داشت. توان نظامی حزب الله و موشک‌های آن پابرجاست و تمامی مناطق فلسطین اشغالی را زیرآتش قرار داده است.

این تحلیلگر اعلام کرد: واکنش ایران سبب شد که حزب الله باردیگر زمام امور در دست گیرد. این واکنش موشکی ایران برای محور مقاومت ضروری بود تا سرمستی پیروزی اسرائیلی را از بین ببرد.

وی افزود: ۱۸۱ موشک ایرانی، نتانیاهو را به لرزه درآورد به او فهماند که ایران سلاح بازدارندگی قوی در اختیار دارد. واکنش ایران، مساله فلسطین را احیا کرد. پس از اینکه نتانیاهو بر رسانه‌ها، سازمان ملل و کل دنیا مسلط شده بود، این واکنش ایران کرامت عربی را بازگرداند.

موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات «وعده صادق ۲» با رمز مبارک یا رسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل