توسعه فرهنگی شهرستان قدس با هم افزایی دستگاه های تحقق می یابد

استان‌ها

78259
توسعه فرهنگی شهرستان قدس با هم افزایی دستگاه های تحقق می یابد

مهدی تاجر الدینی رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی  شهرستان قدس درمراسم  افتتاح نخستین نگارخانه رسمی شهرستان ( شمس) گفت : توسعه فرهنگی و هنری با هم افزایی دستگاه ها و نهادهای شهرستانی و مشارکت هنرمندان و علاقمندان قابل تحقق است.

به گزارش گروه استان‌ها ایران آنلاین، مهدی تاجر الدینی رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی  شهرستان قدس درمراسم  افتتاح نخستین نگارخانه رسمی شهرستان ( شمس) گفت : توسعه فرهنگی و هنری با هم افزایی دستگاه ها و نهادهای شهرستانی و مشارکت هنرمندان و علاقمندان قابل تحقق است.
وی افزود: این منطقه دارای جوانان و نوجوانان مستعد و علاقمند فراوانی است  واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در راستای وظایف ذاتی تلاش می کند تا با توسعه مناسبات فرهنگی و هنری شهرستان و ارتقاء زیرساخت ها، بستر شناسایی وشکوفایی استعدادهای اهالی فرهنگ و هنرمنطقه را فراهم کند.
تاج الدینی افزود: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حمایت امام جمعه و فرماندارشهرستان تقویت و توسعه فرهنگی ،افزایش سرانه  هاو ارتقاء زیرساخت ها به عنوان محور حرکت و توسعه پایدارشهرستان مورد تاکیدقرارگرفت وهم افزایی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی ورفع موانع به تصویب رسید.
وی اضافه کرد: در همین راستا نگارخانه شمس با 18اثرپرتره خبرنگاران با استفاده از سیاه قلم به دست هنرمند ارزشمند و توانا مهرداد لطیفی و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و خبرنگاران و علاقمندان افتتاح شد. وی از هنرمندان خواست اثارفاخر وخود را به صورت گروهی یا انفرادی برای علاقمندان و هنر دوستان به نمایش بگذارند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  نیز دراین مسیرکمک وحامی خواهد بود.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها