
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در پیامی همزمان با روز جهانی ایمنی غذا بر استقرار نظامهای مدیریت ریسک و تقویت زیرساختهای کیفیت برای تضمین ایمنی مواد غذایی تأکید کرد.

فرزانه انصاری، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، در آیین روز جهانی استاندارد در ساری با اشاره به تحول نگاه دولت به استانداردسازی، از تدوین سندی ملی با ۱۲ راهبرد برای ارتقاء کیفیت محصولات، حذف موازیکاری نظارتی، و همسویی با مقررات فنی تجارت جهانی خبر داد. او تأکید کرد که استانداردسازی محصولات بومی و رعایت الزامات زیستمحیطی در شمال کشور از اولویتهای سازمان است.