
واکنشها در کنگره آمریکا نسبت به توافق اولیه میان تهران - واشنگتن همچنان ادامه دارد و دموکراتها این توافق را توافق خوبی برای جمهوری اسلامی ایران می دانند و دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور را برای این جنگ همچنان سرزنش میکنند.

ست مولتون نماینده دموکرات کنگره آمریکا از ایالت ماساچوست در اظهاراتی با اشاره به تجاوز نظامی مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: فاجعه واقعی این است که اصلاً نیازی به آغاز این جنگ نبود.

مایک والتز، نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا، در اظهاراتی تند ایران را به «جاهطلبی منطقهای» متهم کرد و خواستار گفتوگوی مستقیم و صادقانه تهران با واشنگتن شد.