
معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اتصال بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ مدرسه شهری کشور به شبکه فیبر نوری تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۵ خبر داد و این اقدام را در راستای تحقق عدالت ارتباطی و هوشمندسازی مدارس دانست.



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه «مقاومت از جنس کوه در برابر فناوری محکوم به شکست است»، مهاجرت از «مس به فیبر نوری» را نقطهعطفی در مسیر بهرهگیری از فناوری در صد سال آینده دانست.