از فروشگاه اینترنتی معروف میز تحریر برای دخترش سفارش میدهد. سفارش در روز مشخص به دست او میرسد، اما رنگی که سفارش داده بود، با چیزی که تحویل گرفت از زمین تا آسمان فرق میکرد! با بخش فروش سایت تماس میگیرد تا علت را جویا شود. مسئول فروش با خونسردی میگوید: «آن رنگ را در انبار موجود نداشتیم، این رنگ را برایتان فرستادیم.» انگار آبیخ روی سرش ریختند. با عصبانیت میگوید: «آقای محترم! این میز را براساس ویژگیهایی که در سایت برای کالا نوشتید، خریدم! اما این چیزی که برایم فرستادید با سفارشی که دادم فرق میکند. شما یا باید این میز را مرجوع کنید و دوباره محصول درست را بفرستید یا اگر محصول را طبق سفارش ندارید، پول را پس بدهید...» این بخشی از روایت خرید اینترنتی سهیل است. او یکی از صدها زخمخورده خریدهای اینترنتی است.