
سازمان خصوصیسازی اعلام کرد در حال حاضر هیچ برنامهای برای ثبتنام جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد.

سپردهگذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: جاماندگان از دریافت سود سهام عدالت با ثبتنام در سامانه سجام تا ظهر روز سهشنبه ۱۶ دی ماه در فهرست دریافت سود قرار میگیرند.

سپردهگذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: جاماندگان از دریافت سود سهام عدالت با ثبتنام در سامانه سجام تا ۲۴ ساعت آینده در فهرست دریافت سود قرار میگیرند.