
همزمان با اردیبهشت ماه، دهها اثر نمایشی در سالنهای دولتی و خصوصی شهر تهران روی صحنه رفتهاند؛ اجراهایی که در مجموعههایی چون تئاترشهر، ایرانشهر، سنگلج، مولوی، خانه هنرمندان ایران و تماشاخانهها و سالنهای خصوصی پایتخت در حال برگزاری است و از تداوم فعالیت گروههای نمایشی در این ماه خبر میدهد.

ایرج راد رئیس پیشین خانه تئاتر میگوید: تمامی داستانهای گلستان سعدی باید تبدیل به نمایشنامههای ۱۰ دقیقهای تلویزیونی شود.