
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه امتحانات حضوری دبستانیها منتفی شد گفت: برای امتحانات پایههای هفتم تا دهم هفته آینده تصمیم گرفته میشود. پایههای یازدهم و دوازدهم نیز مشمول امتحانات نهایی کشوری هستند و نحوه برگزاری این امتحانات حتماً توسط وزارت آموزش و پرورش به صورت سراسری اطلاعرسانی خواهد شد.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: اولویت وزارت آموزش و پرورش برگزاری امتحانات به صورت حضوری است که این امر منوط به ارائه مجوز از سوی شورای تأمین استانها است.