
مقامات امارات مدعی صدور هشدار در شهر دوبی امارات در پی احتمال حمله موشکی شدند و در ادامه توجیه کردند نقص فنی در سامانههای هشدار اولیه منجر به ارسال پیامهای نادرست شد.

به ساکنان سرزمینهای اشغالی توصیه شده است که از اطراف پایگاههای نظامی، مراکز امنیتی و دولتی فاصله بگیرند و فوراً این مناطق را ترک کنند.