
معاون شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به تداوم سیاستهای حمایتی دولت در بخش آب، گفت: بررسی آمارهای پایان سال ۱۴۰۴ نشان میدهد آببهای دریافتی از بخش عمده مشترکان با نرخهای بسیار پایین و یارانهای محاسبه میشود و دولت بخش قابل توجهی از هزینههای تأمین، انتقال، تصفیه و توزیع آب شرب را تقبل میکند.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ارائه جزئیات مشوقهای ۲۰ و ۳۰ درصدی آببها در سالجاری، از افزایش ۱۱ درصدی شمار مشترکان خوشمصرف در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته با وجود شکسته شدن رکوردهای کمآبی، شمار مشترکان خوشمصرف تهران از ۲۹ به ۴۰ درصد افزایش یافت.