
شرکت پلیمر آریا ساسول که یکی از سودآورترین و خوشنامترین واحدهای پتروشیمی کشور در صنعت تولید محصولات پلیمری محسوب میشود، با انتشار گزارش عملکرد اردیبهشتماه، سیگنالهای مثبتی را به سهامداران خود مخابره کرد.

پس از بروز برخی مشکلات در بخشی از زنجیره تأمین صنعت پتروشیمی و فشار بر بازار پلیمر به دلیل تهاجم نظامی دشمن، حالا بازگشت برخی واحدهای تولیدی به مدار فعالیت، امیدها به جبران تدریجی کمبودها را افزایش داده است. با این حال، کارشناسان میگویند عبور از این وضعیت صرفا منوط به افزایش تولید نیست و صنعت برای کنترل بازار، نیاز به اصلاح الگوی مصرف، استفاده از مواد جایگزین، بازیافت و بازنگری در فرآیندهای تولید دارد.