
سفیر ایران در اسلامآباد امروز از بازگشت ۲۰ ملوان ایرانی به ایران که از سنگاپور به اسلامآباد منتقل شده بودند، خبر داد و از تلاشهای دولت پاکستان در این خصوص قدردانی کرد.

وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد: از همتای سنگاپوری خود خواستم تا بازگشت ۲۰ ملوان ایرانی از کشتیهای توقیف شده در نزدیکی آبهای سنگاپور را تسهیل کند.