
سیدحسین موسویان، دیپلمات پیشین ایرانی در تازهترین مصاحبه با الجزیره به تشریح دستاوردهای توافق اخیر میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا به میانجیگری پاکستان پرداختهاست.

عضو پیشین تیم مذاکرهکننده ایران، با اشاره به اینکه بیاعتمادی تهران به واشنگتن بر اساس تجربه است، توضیح داد: ایرانیها همواره تأکید کردهاند که به آمریکا اعتماد ندارند اما در عین حال هرگز مسیر دیپلماسی را ترک نکردهاند.