
معاون اجرایی رئیسجمهور گفت: ۲۵ میلیارد دلار از داراییهای بلوکه شده ایران به صورت کامل و البته تدریجی آزاد خواهد شد و از آن به عنوان منبعی برای توسعه زیرساختها استفاده خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به گفتوگوهای طولانی در سوئیس گفت، پس از اظهارات تهدیدآمیز رئیسجمهور آمریکا، هیئت ایرانی از ادامه نشست چهارجانبه خودداری کرد.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به یکی از بندهای تفاهمنامه ایران و آمریکا مبنی بر آزادسازی داراییهای مسدودشده جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و نوشته که این منابع مالی با چه میزان و در کدام کشورها مسدود شدهاند.