حجتالاسلام حاج علیاکبری:ظلم به افراد بیپناه، رویارویی مستقیم با خداوند متعال استخطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ظلم به افراد بیپناه، رویارویی مستقیم با خداوند متعال است، گفت: روش و سیره اولیای الهی در دشواریها، رجوع به خدای متعال، گفتوگو با حضرت حق، پناه بردن به آغوش رحمت پروردگار و امید بستن به لطف الهی است.سیاست۱۴۰۵/۰۴/۰۵