
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان با انتشار پیامی بمناسبت سالروز فاجعه سردشت تأکید کرد که تاریخ علاوه بر عاملان مستقیم این جنایت، نقش تأمینکنندگان فناوری و تجهیزات و کسانی را که در برابر آن سکوت کردند، فراموش نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت هفتم تیر ماه سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت توسط رژیم صدام در شبکه ایکس نوشت : سردشت به نمایندگی از همه ایرانیان و انسانهای آزاده همچنان مطالبهگر حقیقت و اجرای عدالت در مورد عاملان و حامیان یکی از هولناکترین جنایتهای قرن است.