شهید رئیسی؛ فائق بر چالش‌های دیپلماسی از موضع عزت

شهید رئیسی؛ فائق بر چالش‌های دیپلماسی از موضع عزت

چهارشنبه گذشته محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری بسیاری از اهداف دولت شهید سید ابراهیم رئیسی در عرصه سیاست خارجی را تحقق‌یافته خواند و تأکید کرد این اهداف بویژه در عرصه تقویت روابط با همسایگان و کشورهای همسو و عضویت و ایفای نقش فعال ایران در سازمان‌هایی مثل «شانگهای» و گروه «بریکس» به منصه ظهور رسیده است.

سیاست

نجات کشور از لبه پرتگاه

گزارشی از روایت مقامات دولت قبل از شرایط بحرانی کشور در زمان تحویل به شهید رئیسی

نجات کشور از لبه پرتگاه

دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت‌الله رئیسی در شرایطی روی کار آمد که به دلیل عملکرد دولت سابق، کشور در وضعیت بحرانی قرار داشت. کاهش خرید و کاهش ذخایر کالاهای اساسی از جمله گندم، عقب افتادن پرداخت دستمزد کارگران بخصوص کارگران حوزه نفت و پتروشیمی که صدای آنها را درآورده بود، مواجه شدن کشور با کمبود ارز ترجیحی برای خرید کالاهای اساسی، قطع گسترده برق صنایع و مهم‌تر از همه خزانه خالی، میراثی بود که از دولت حسن روحانی به شهید رئیسی رسید.

سیاست

جهش چندده درصدی شاخص‌های صنعتی

دستاورد شهید جمهور در حمایت از تولید در معرض دید همگان است

جهش چندده درصدی شاخص‌های صنعتی

شهید ابراهیم رئیسی برای تولید و تولیدکننده اهمیت زیادی قائل بود و اعتقاد داشت که مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور از صنعت می‌گذرد.

اقتصاد

بازیابی عزت پاسپورت ایرانی

بازیابی عزت پاسپورت ایرانی

تاجیکستان روادید سفر ایرانیان به این کشور را لغو کرد.  آذر ماه سال قبل بود که هیأت دولت سفر بدون روادید را برای اتباع قریب به ۳۰ کشور مصوب کرد.

سیاست