در شرایطی که مدلهای قدیمی «تسلا» و سیاستهای «ایلان ماسک»، به تقاضا برای خودروهای این خودروساز آمریکایی آسیب رساند، «بیوایدی»، برای اولینبار در اروپا بیشتر از «تسلا»، خودروی برقی فروخت.
شرکت بیوایدی با عرضه خودروی برقی ارزانقیمت «دلفین سرف»، دهمین مدل این شرکت در اروپا را عرضه کرد که فشار بر رقبای اروپایی را برای تولید جایگزینهای مقرونبهصرفهتر افزایش خواهد داد.
سود سه ماهه اول شرکت «بیوایدی»، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۰.۴ درصد افزایش یافت که سریعترین رشد در حدود دو سال گذشته است.