
اسلامآباد - ایرنا - دفتر رئیسجمهوری پاکستان و حزب مردم پاکستان با انتشار مجموعهای از تصاویر و ویدئوها، دیدار و گفتوگوی «آصف علی زرداری» رئیسجمهوری پاکستان با «مسعود پزشکیان» را به نمایش گذاشتند؛ دیداری که در چارچوب سفر رسمی رئیسجمهوری اسلامی ایران به اسلامآباد و با هدف تقویت روابط دوجانبه و بررسی مسائل مورد علاقه مشترک انجام شد.

رئیس جمهور ضمن قدانی از تلاشهای شبانهروزی دولت پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت در منطقه، بر ضرورت تقویت و ارتقای روابط ایران و پاکستان در همه زمینهها تأکید کرد.

«آصف علی زرداری»، رئیسجمهوری پاکستان، در دیدار با علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، با تجدید همبستگی کشورش با جمهوری اسلامی ایران علیه تجاوزگری رژیم صهیونیستی، بر حمایت از مقاومت ملت ایران تأکید کرد و اظهار داشت که اسلامآباد مصمم به ارائه حمایتهای مستمر دیپلماتیک و سیاسی از تهران است.

رئیس جمهور پاکستان با محکومیت قوی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، خواستار واکنش فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از تجاوزات اسرائیل و پاسخگو کردن این رژیم شد.

وزیر دفاع پاکستان در گفتوگویی بیان کرد در صورت متوقف شدن عملیات «سندور» از سوی هند، تنشهای نظامی پایان خواهد یافت.