جای خالی بودجه تبلیغات آنلاین برای سفر

۸۰ درصد تصمیم‌گیری‌ها برای انتخاب مقصد سفر تحت تأثیر تصویرسازی‌های فضای مجازی است

جای خالی بودجه تبلیغات آنلاین برای سفر

سید امین صانعی‌مهری، کارشناس حوزه رسانه_ یکی از مهم‌ترین موانع جذب گردشگر خارجی به ایران، تبلیغات منفی گسترده‌ای است که رسانه‌های خارجی علیه ایران انجام داده و آن را کشوری عقب مانده، مخروبه و ناامن جلوه می‌دهند. اما واقعیت زمانی آشکار می‌شود که یک گردشگر برای اولین‌بار به کشور ما پا ‌می‌گذارد و ایران چهار فصل را با تمدن چند هزار ساله می‌بیند. غالباً میهمان‌نوازی مردم، تنوع غذایی و امنیت بالای ایران، شگفتی این گردشگران را برمی‌انگیزاند.

فرهنگ