ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10022
حضور یحیی در سپاهان شایعه است

دیدار سرمربی جدید فولاد از تیم‌های پایه و صحبت با بازیکنان جوان

حضور یحیی در سپاهان شایعه است

یحیی با تیم فولاد قرار داد منعقد ساخته و حضورش در تیم دیگر شایعه است .

یحیی گل محمدی هنوز نام دستیارانش را مشخص نکرده  و همین موضوع در کنار بعضی از مسائل دیگر موجب شده تا پیرامون سرمربی جدید فولاد شایعاتی وجود داشته باشد. حتی برخی خبرها دال بر این است که شاید یحیی به سپاهان برود و جایگزین مورایس در سپاهان شود اما فولادی ها قاطعانه این خبر را رد می کنند و معتقدند  گل محمدی با این باشگاه قرار داد دو ساله بسته و همه موارد قرار داد با سرمربی جدید به شکل شفاف منعقد شده به همین دلیل امکان ندارد یحیی به سپاهان برود و فولاد را ترک کند .

یحیی قبلا هم روزهای خوبی را در فولاد در زمان بازیگری  سپری کرده  و زمانی که در پرسپولیس مورد بی مهری قرار گرفت به فولاد رفت و چند سال خوب را در تیم جنوبی گذراند  به همین دلیل او این بار هم به فولاد رفته تا به عنوان سرمربی برای باشگاه سابقش موثر واقع شود و برای هواداران این تیم نتایج خوبی رارقم بزند .

یحیی برای اینکه به شایعات اخیر در خصوص خود پایان دهد در تمرین  تیم‌های پایه فولاد حضور یافت و با این بازیکنان عکس یادگاری گرفت وصحبت‌هایی را در جمع بازیکنان  تیمهای پایه انجام داد تا نشان دهد  به تیم دیگری جز فولاد فکر نمی کند و عزم خودش را برای بستن تیمی خوب  و رساندن فولاد خوزستان به روزهای خوبش جزم کرده است .

از طرفی بحث حضور چند بازیکن پرسپولیس و ستاره چند تیم دیگر در فولاد وجود دارد اما تا این لحظه یحیی نه نام دستیارانش را به شکل دقیق مشخص کرده نه اینکه اشاره دقیقی به حضور بازیکنان جدید در این تیم داشته است .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران