گزارش

10676
مغانلو به اسلوونی می رود

مغانلو به اسلوونی می رود

اتحاد کلبا پس از تمدید قرارداد قرضی مهدی قایدی، ستاره ایرانی خود، راهی اردوی خارجی پیش‌فصل شد

به گزارش ایران ورزشی، اتحاد کلبا که شب گذشته قرارداد قرضی مهدی قایدی را تمدید کرده بود، بامداد پنجشنبه کلبا را به مقصد اسلوونی ترک کرد تا اردوی آماده‌سازی خارجی را که تا 30 جولای ادامه خواهد داشت، آغاز کند. البته این اردو در شرایطی آغاز خواهد شد که اعضای تیم اتحاد کلبا از هفته گذشته پس از انجام تست‌های پزشکی، تمرینات خود را با هدایت ووک رازوویچ، مربی صربستانی، در امارات آغاز کرده بودند.

نکته جالب اینکه روزنامه الخلیج امارات شب گذشته با انتشار گزارشی اسامی بازیکنان خارجی اتحاد کلبا در این اردو را اعلام کرد که نام شهریار مغانلو در این بین دیده می‌شود. این روزنامه نوشته است: اردوی تیم شامل 28 بازیکن است که در این بین دانیل بسای ایتالیایی، فیلیپ کیش اسلواکیایی و لئاندرو سیاداسیو برزیلی و شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی سپاهان که اخیراً برای جانشینی آندریاس فومبرگر اسلوونیایی قرارداد امضا کرده است، بازیکنان خارجی حاضر در این اردو خواهند بود. همچنین مهدی قایدی هم به این اردو اضافه خواهد شد.

تیم فوتبال اتحاد کلبا در این اردو 4 بازی دوستانه برگزار خواهد کرد و سپس به امارات بازمی‌گردد تا فصل جدید را با رویارویی با العین در جام بانک اسلامی ابوظبی آغاز کند و در ادامه در افتتاحیه ادنوک لیگ به مصاف الوصل برود‌


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش