ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

11822
عبدالله‌نژاد: در لیگ نخبگان،پور علی‌گنجی می‌تواند هافبک دفاعی ایده آل باشد

با حضور عطیه‌الله خط دفاعی پرسپولیس بهترین می‌شود

عبدالله‌نژاد: در لیگ نخبگان،پور علی‌گنجی می‌تواند هافبک دفاعی ایده آل باشد

با حضور سه مدافع مرکزی خوب می توان از پور علی گنجی در لیگ نخبگان در پست هافبک دفاعی استقاده کرد .

منوچهر عبدالله نژاد با تعریف و تمجید از به خدمت گرفتن مدافع چپ تیم ملی مراکش ابراز داشت :حضور عطیه الله واقعا خط دفاعی پرسپولیس را از هر جهت کامل می سازد و قدرت دفاعی و هجومی این خط را به بالاترین حد ممکن می رساند که می تواند از هر جهت به تیم کمک کند .

مدافع اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با داشتن سه مدافع میانی درجه یک شرایط استفاده از این مدافعان در سیستم 4 دفاعه گاریدو به چه صورت خواهد بود ادامه می دهد :ما قبلا هم چنین شرایطی را در پرسپولیس تجربه کرده بودیم که پور علی گنجی به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده بود. به همین دلیل حالا هم معتقدم در بازیهای در سطح لیگ نخبگان حتما به هافبک دفاعی نیاز داریم که مانند پور علی گنجی قدبلند باشد و تمامی سرها را بزند و فیزیک خوبی داشته باشد. بازیکنی که در بازی به طور مثال مقابل النصر و تیمهای قوی دیگر جنگها را در میانه زمین به سود پرسپولیس تمام کند و اجازه ندهد این جنگ به داخل محوطه هجده قدم کشیده شود .

عبدالله نژاد در ادامه افزود :خرید عطیه الله در دفاع چپ شاید بهترین خرید پرسپولیس بود. بازیکنی که قادر است وزن خط دفاعی پرسپولیس را به بالاترین حد ممکن برساند و با چنین بازیکنی بهترین حالت ممکن در کناره ها حاکم خواهد شد و جای خالی عبد الکریم حسن به بهترین شکل ممکن پر خواهد شد .

او در رابطه با کمبودهای پرسپولیس تاکید می کند :در کارهای سرعتی و انفجاری شاید درصد مصدومیت مهاجمان بالا باشد به همین دلیل جدا از علیپور و آل کثیر حتما نیاز است که تیم در خط حمله تقویت شود و با گرفتن یک بازیکن خارجی ششدانگ شاید بهترین شرایط ممکن به لحاظ بضاعت بازیکن و قدرت تیم در خط حمله به لحاظ گلزنی برای پرسپولیس فراهم شود .

عبدالله نژاد در خصوص احتمال انجام بازی‌های پرسپولیس در اراک گفت:به هر حال در بیرون از خانه هم با وجود تماشاگر شرایط خوبی برای میزبانی پرسپولیس وجود خواهد داشت اما به هر حال ترانسفر تیم و اقامت و مساله خستگی بیشتر تیم از جمله مواردی است که نیاز به رسیدگی دارد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران