گزارش

12388
رنگرز می‌ماند، درستکار می‌آید

آخرین تغییر و تحولات در فدراسیون کشتی

رنگرز می‌ماند، درستکار می‌آید

آخرین تغییر و تحولات در فدراسوین کشتی حکایت از حضور قطعی درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و ابقای احتمالی حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دارد.

به گزارش ایران ورزشی بعد از بازی‌های المپیک و با وجود نتایج درخشان هر دو سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و فرذنگی از سمت خود استعفا دادند و حالا به نظر می‌رسد این دو استعفا دو سرنوشت متفاوت را پیدا کرده است.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی وقتی هنوز دبیر به تهران هم نرسیده بود، از سرمربیگری تیم ملی استعفا داد اما دبیر علاقه دارد که او بماند و در یکی دو روز گذشته هم با هم دیدار داشتند و یکبار هم تلفنی صحبت کردند.

نفر بعدی محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با وجود کسب چهار مدال در پنج وزن مورد انتقاد برخی از کارشناسان قرار گرفت و حالا او هم از سرمربیگری تیم ملی استعفا داده تا علاقه‌مندان به کشتی منتظر معرفی جانشین او باشند.  

شنیده‌ها حکایت از این دارد که فدراسیون کشتی اولین تغییر را در کادرفنی خود در یکی دو روز آینده قطعی می کند. به نحوی که  پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جای کاوه را می‌گیرد.  

تغییر در کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد تقریبا قطعی شده و بعد از مصاحبه روز گذشته محسن کاوه مشخص است که او از سرمربیگری تیم ملی کنار رفته است و باید منتظر معرفی جانشین او بود.

شنیده‌ها حکایت از اعتماد دوباره علیرضا دبیر به پژمان درستکار دارد. درستکار 9 ماه پیش توسط دبیر از سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشته و محسن کاوه را به جای او انتخاب کرد اما حالا قرار است پژمان درستکار دوباره برگردد و تیم ملی کشتی آزاد را برای مسابقات آینده آماده کند.

ظاهرا حکم سرمربیگری پژمان درستکار هم صادر شده و او طی یک یا دو روز آینده به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود.

این در حالی است که برخلاف استعفای حسن رنگرز، علیرضا دبیر تلاش دارد رنگرز را نگه دارد. رضایت دبیر از کار رنگرز باعث شده تا تمام تلاشش را به کار بگیرد و رنگرز را حفظ کند که به نظر در این راه هم موفق شده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها