گزارش

12750
مربی تیم ملی: جوانها کم کم به تیم ملی تزریق شوند

قدم اول را مقابل قرقیزستان محکم بر می داریم

مربی تیم ملی: جوانها کم کم به تیم ملی تزریق شوند

مربی تیم ملی معتقد است که تیم ملی ایران اصلا در گروه آسانی قرار ندارد

به گزارش ایران ورزشی، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید مقابل قرقیزستان با ضریب اطمینان بالایی بازی کنیم.

رحمان رضایی پس از پایان تمرین ملی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، اظهار داشت: در شرایط خوبی به سر می‌بریم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، امیدواریم چند روز باقی‌مانده همه چیز به‌خوبی پیش برود.

 وی افزود: باتوجه‌به اینکه بازی اول است، تمرکز صد درصد را باید برای این بازی بگذاریم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم فوتبالیست‌ها و مردم عزیز کشور را خوشحال کنیم.

مربی تیم ملی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه اکثر زمین‌ها از لحاظ استاندارد آماده نبودند و زمین فولادشهر در یک ماه  و نیم اخیر برای بازی تیم ملی آماده‌سازی شده است، امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 رضایی در پاسخ به اینکه آیا از زمین ورزشگاه فولادشهر رضایت دارد، تأکید کرد: تمام کارکنان و امکانات استفاده شده تا بتوانند بهترین زمین را در اختیار ما بگذارند، امیدواریم در بقیه شهرها نیز چنین اتفاقی بیفتد.

 وی درمورد احتمال استفاده از نفرات جوان مقابل قرقیزستان، گفت" قدم اول باید محکم برداشته شود و باید با ضریب اطمینان بالایی بازی کنیم. ممکن است گروه آسانی به نظر برسد اما شرایط بسیار دشواری است، قهرمان آسیا،  ازبک و امارات در آن هستند.

 مربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: تیم‌های عربی هر ماه در حال تغییر چیدمان تیم و تقویت با بازیکنان آرژانتینی، برزیلی و دیگر کشورها هستند که تیم‌های حریف را غافلگیر می‌کند.

 رضایی با بیان اینکه باید کم کم جوان‌ها به تیم ملی تزریق شوند تا تیم با نشاطی داشته باشیم تصریح کرد: برگزاری بازی با قطر در فولادشهر بستگی به شرایط سایز زمین‌ها دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش