گزارش

12998
یحیی به تیم جوانان بازیکن نداد

دور خیز شاگردان عبدی برای جام ملت ها

یحیی به تیم جوانان بازیکن نداد

تیم ملی جوانان ایران ظهر امروز وارد دبی امارات شد تا اردوی هشت روزه خود را در باشگاه ایرانیان برگزار کند.

حسین عبدی هفته گذشته ۲۹ بازیکن را برای اردوی تهران و امارات فراخواند و پس از اعلام لیست، تیم ملی جوانان ایران صبح روز گذشته ایران را به مقصد امارات ترک کرد تا برای جام ملت‌های زیر بیست سال آسیا آماده شود.

این تیم روز گذشته به واسطه آب و هوای نسبتا نزدیک امارات به شرایط جوی کشور لائوس، راهی اردوی آماده سازی شهر دبی شد. تیم ملی جوانان در شهر  دبی امارات شد اردوی هشت روزه خود را در باشگاه ایرانیان برگزار می کند.

تیم ملی در این اردو با غیبت چند نام بزرگ رو به رو است، رضا غندی‌پور، علی حسنی، محمد عسگری و آرشا شکوری دو بازیکن تیم ملی جوانان هستند که در سه تیم لیگ برتری فولاد، ملوان و هوادار حضور دارند اما هنوز به اردوی تیم ملی جوانان اضافه نشده اند.

غندی پور که از ناحیه کشاله پا دچار مصدومیت است،حتی روز گذشته در تمرین ملوان حاضر شده و تیم ملی جوانان ایران را در اردوی امارات همراهی نکرده است. همچنین مهاجم گلزن ملوان برای پیگیری کارهای سربازی و خروج از کشور در انزلی حضور دارد و به همین دلیل در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان در امارات شرکت نکرده است. ماهان صادقی دیگر بازیکن تیم ملوان نیز با وجود مصدومیت خود را به اردوگاه شاگردان عبدی رسانده و این روز ها زیر نظر کادر پزشکی تمرینات خود را دنبال می کند. آرشا شکوری به احتمال فراوان پس از دیدار روز گذشته تیم ملی ایران مقابل امارات به جمع شاگردان حسین عبدی اضافه خواهد شد.

به علاوه اینکه علی حسنی و محمد عسگری دو بازیکن جوان تیم فولاد نیز علی رغم دعوت از سوی کادرفنی این تیم، با مخالفت باشگاه فولاد و سرمربی تیم بزرگسالان این تیم نتوانستند شاگردان عبدی را در این اردو همراهی کنند. 

این موضوع باعث دلخوری کادرفنی تیم جوانان شده و مسئولان اعتقاد دارند علی رغم که این اردو در بازه فیفا دی بوده است، سرمربی تیم فولاد قانون شکنی کرده و بازیکنان تیمش را در اختیار تیم ملی قرار نداده است.

شایان ذکر است تیم ملی جوانان ایران با تیم های مغولستان، هندوستان و لائوس در گروه G به میزبانی شهر وینتیان لائوس از تاریخ 31 شهریور ماه به مصاف رقبا می رود.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش