فوتبال ایران

14403
نگاه اوراسیا به استقلال معطوف شد

بازتاب گسترده انتخاب موسیمانه در رسانه های جهان

نگاه اوراسیا به استقلال معطوف شد

انتخاب پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید استقلال، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های آفریقایی، مصری و عربستانی داشته است.

انتخاب پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید استقلال، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های آفریقایی، مصری و عربستانی داشته است.رسانه‌هایی آفریقایی و عربی در گزارش‌های خود به اهمیت این انتصاب پرداختند و تأکید کردند که موسیمانه نه تنها در لیگ داخلی، بلکه در رقابت‌های قاره‌ای چون لیگ نخبگان آسیا، نقش مهمی ایفا خواهد کرد. 

سانه "فول ویو آفریقا" نوشت:پیتسو موسیمانه هدایت تیمی در منطقه خلیج فارس را به عهده گرفت.

خبرگزاری سنترال نیوز نیز نوشت:پیتسو موسیمانه، یکی از موفق‌ترین مربیان فوتبال آفریقا، رسماً با استقلال، باشگاه تاریخی فوتبال ایران، قرارداد امضا کرد.این نقطه عطفی جدید برای سرمربی معتبر اهل آفریقای جنوبی است که به دلیل رکورد استثنایی خود در فوتبال بین‌المللی شناخته شده است.

وبسایت معتبر "گل" نیز خبر مذکور را این‌گونه پوشش داده است:پیتسو موسیمانه سرمربی سابق مملودی ساندوز و الاهلی مصر به تیم بزرگ استقلال ایران در لیگ برتر خلیج فارس پیوست، آن هم پیش از رویارویی با النصر کریستیانو رونالدو. این مربی موفق اهل آفریقای جنوبی پس از دوره‌ای در عربستان سعودی به یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال ایران پیوست.

وبسایت مصری "یلا شوت" نیز در این خصوص آورده است:باشگاه استقلال تهران ایران عصر جمعه به طور رسمی اعلام کرد که با پیتسو موسیمانه، سرمربی سابق الاهلی مصر، قرارداد بسته است. موسیمانه به زودی کار خود را با استقلال آغاز می‌کند، جایی که این تیم، خود را برای رویارویی با النصر عربستان در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در روز سه‌شنبه آینده آماده می‌کند.

وبسایت "ال‌بطوله" مصر نیز در خبری آورده است:باشگاه استقلال ایران، روز جمعه به صورت رسمی اعلام کرد که با پیتسو موسیمانه، سرمربی اهل آفریقای جنوبی، برای هدایت تیم در فصل جاری قرارداد بسته است. این باشگاه ایرانی در بیانیه‌ای که از طریق حساب‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، تأیید کرد که موسیمانه با قراردادی یک‌ساله هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

و بالاخره اینکه رسانه عربستانی "أخبار 24" در این باره آورده است:باشگاه استقلال ایران روز جمعه اعلام کرد که با پیتسو موسیمانه، سرمربی اهل آفریقای جنوبی، برای هدایت تیم تا پایان فصل قرارداد بسته است. اعلام رسمی باشگاه ایران چند روز قبل از دیدار استقلال با النصر در روز سه‌شنبه آینده برای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت.

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران