فوتبال ایران

1801
قبولی سردار در آزمونِ ناپولی

مهاجم ایرانی عصای دست مورینیو

قبولی سردار در آزمونِ ناپولی

سردار آزمون مقابل ناپولی از دقیقه ۷۱ وارد زمین شد و توانست نمره قبولی بگیرد.

به گزارش ایران ورزشی، ژوزه مورینیو که نمی‌خواست در رقابت حساس مقابل ناپولی رده ششمی امتیاز از دست بدهد و برای سومین بازی پیاپی در سری آ ایتالیا ناکام بماند، در دقیقه 71 و 5 دقیقه پس از 10 نفره شدن حریفش، سه تغییر هجومی در ترکیب تیمش به وجود آورد و سردار آزمون، استفان الشراوی و لورنزو پلگرینی را به‌طور همزمان به زمین آورد که همین تغییرات سرنوشت را برای جالوروسی تغییر داد.

رم با سه تغییر هجومی توسط مورینیو و حضور سردار آزمون در رأس خط حمله نشان داد به دنبال کسب پیروزی در ورزشگاه المپیکو است و درخشش این ستاره ایرانی کاری کرد تا آنها خیلی زود به گل برسند. سردار آزمون که در 11 حضور تعویضی گذشته‌اش در سری آ همواره موثر ظاهر شده و توانسته بود یک گل به ثمر رسانده و روی بردهای تیمش نقش مهمی داشته باشد، 5  دقیقه پس از ورود به زمین با تأثیرگذاری روی یک حمله و ریباند ضربه‌اش، تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد تا پیش بیفتند.

آزمون در دقیقه 83 با حمل توپ سریع قصد داشت ضدحمله بزند و به سمت زمین ناپولی برود که الساندرو زانولی روی او مرتکب خطا شد. مهاجم ایرانی رم که پس از گل تیمش با نظر مورینیو به شکل عجیبی از خط حمله عقب‌تر رفته و به نظر می‌رسید به عنوان هافبک میانی جالوروسی بازی می‌کند، در دقیقه 90 یک پاس در عمق استثنایی و چیپ به محوطه جریمه ناپولی فرستاد که مهاجمان تیمش نتوانستند از آن استفاده کنند.

روی ضد حمله سریع شاگردان مورینیو، این‌بار سردار آزمون در دو مرحله می‌توانست صاحب موقعیت شود که بازهم مثل برخی از دیدارهای قبل به او پاس در عمق داده نشد و در نهایت ارسال اندیکا از جناح چپ زمین و سر توپ و شوت محکم روملو لوکاکو، گل دوم را در دقیقه 6+90 به همراه داشت. رم با نمایش موثر سردار توانست به پیروزی دو بر صفر در مهم‌ترین بازی هفته مقابل ناپولی، قهرمان فصل گذشته سری آ دست پیدا کند، 28 امتیازی شود و با صعود دو پله‌ای و یک امتیاز بیشتر نسبت به این حریف خود، در جایگاه ششم جدول این رقابت‌ها بایستد . سوفااسکور هم به عملکرد آزمون نمره خوب داد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران