فوتبال ایران

259
آندو: نوجوانان ایران مقابل انگلیس خسته بود

آندو: نوجوانان ایران مقابل انگلیس خسته بود

آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی معتقد است که خستگی موجب شکست ایران مقابل انگلیس شده است.

حمیدرضا عرب؛ آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم نوجوانان ایران در بازی با نوجوانان انگلیس دچار بدشانسی شده است.

آندو درباره شکست ایران مقابل انگلیس می‌گوید:« بازی خوبی بود و اگر بچه‌ها با قرعه بهتری مواجه می‌شدند دست کم می‌توانستند از این بازی یک امتیاز بگیرند. بازی اول را مقابل برزیل برگزار کردیم. بازی دوم هم مقابل انگلیس. هیچ یک از این دو تیم چنین دشواری در دو بازی اول نداشتند. درواقع سخت‌ترین قرعه به ایران خورد.»

آندو ادامه داد:« اگر در بازی دوم با تیم کالدونیای جدید بازی می‌کردیم قطعا در بازی سوم مقابل انگلیس نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم. بچه‌ها خسته بودند. دشوار است که در این رده دو بازی بسیار سخت مقابل قدرت‌های بزرگ جهان انجام دهیم.»

آندو در پایان صحبت‌های خود گفت:« باید این سرمایه‌ها را حفظ کرد. نوجوانان ایران ثابت کردند که دریای استعداد هستند. اگر به آن‌ها توجه شود، می‌‌توانند در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند.»

مربی تیم ملی ایران در پایان حرف‌هایش گفت:« نوجوانان ایران هرچه در این تورنمنت جلوتر برود، با تجربه‌تر خواهد شد ومن امیدوارم به جمع چهار تیم جهان برویم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران