بعد از صعود به لیگ برتر
خستگی شهرخسته در رفت
مثل همیشه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر کیپ تا کیپ از هوادار نساجی پر شده بود. یک 90 دقیقه هیجانانگیز که مقابل دیگر مدعی صعود یعنی مس شهربابک به خودی خود حساسیت مسابقه را صد چندان کرده بود. همه چیز برای برگزاری جشن قهرمانی شاگردان رضا عنایتی آماده بود. این بازی و امتیاز گرفتن برای تیم میهمان هم فوقالعاده اهمیت داشت.
دقیقه 70 ضربه تماشایی پوریا رضازاده ورزشگاه شهید وطنی و شاید تمام قائمشهر را منفجر کرد. حالا آنها بیست دقیقه زمان برای برپایی جشن صعود داشتند. هواداران نساجی دیگر به شمارش دقایق و ثانیه افتاده بودند. صدای تشویقها یک لحظه قطع نمیشد و در نهایت سوت پایان بازی با برتری یکبرصفر نساجی به نشانه پایان بازی و صعود زودهنگام به لیگ برتر به صدا درآمد.
نساجی به خاطر شروع بینظیرش در نیمفصل اول و اختلاف 13-12 امتیازی با دیگر مدعیان باید خیلی زودتر از اینها لیگ برتری میشد. اما قبل از شروع نیمفصل دوم برخلاف ابتدای فصل کمی از ریتم همیشگی فاصله گرفت بهطوری که در فاصله هفته پانزدهم تا بیستم تنها شش امتیاز به دست آورد. نساجی اگر هر چهار بازی آیندهاش را ببازد و مس شهربابک هم تمام بازیهایش را ببرد آنوقت بهعنوان تیم دوم صعود میکند.
تیم شهربابک حالا در فاصله هشت امتیازی با تیمهای صنعت نفت و سایپا قرار دارد. نفتیها در خانه دو امتیاز با ارزش را مقابل شهرداری نوشهر را از دست دادند و شانسشان برای صعود احتمالی کمتر شد. پیروزی یک-صفر سایپا مقابل آریوی اسلامشهر هم برای نارنجیپوشان خیلی دیر بهدست آمد.
مس کرمان در خانه مقابل پارس جنوبی جم به تساوی یک-یک رضایت داد. هوادار در مسابقهای که نتیجهاش تأثیری در وضعیت شان نداشت با یک گل بعثت را در کرمانشاه شکست داد.اما در ارومیه تیم پالایش نفت بندرعباس با هدایت ابراهیم صادقی با شکست تیم نود ین شهر دست به کار بزرگی زد.این شکست شرایط را برای بقای این تیم سختتر کرد.داماش در خانه مقابل کاراگستر متوقف شد. تساوی در این بازی شش امتیازی شاید به نوعی حکم سقوط رشتیها به لیگ دسته دوم را امضا کرده مگر اینکه معجزهای رخ دهد.
شناورسازی قشم هم پیروزی پرگلی را مقابل نفتوگاز گچساران بهدست آورد. شاگردان پیوس در یک بازی پرگل با نتیجه 4بر2 شاگردان محمود فکری را بدرقه کردند. تیم نیروی زمینی هم در خانه شکست غیرمنتظرهای را مقابل فرد البرز داشت. با این نتایج 5-4 تیم انتهای جدول همچنان خطر سقوط را احساس میکنند.
انتهای پیام/
دقیقه 70 ضربه تماشایی پوریا رضازاده ورزشگاه شهید وطنی و شاید تمام قائمشهر را منفجر کرد. حالا آنها بیست دقیقه زمان برای برپایی جشن صعود داشتند. هواداران نساجی دیگر به شمارش دقایق و ثانیه افتاده بودند. صدای تشویقها یک لحظه قطع نمیشد و در نهایت سوت پایان بازی با برتری یکبرصفر نساجی به نشانه پایان بازی و صعود زودهنگام به لیگ برتر به صدا درآمد.
نساجی به خاطر شروع بینظیرش در نیمفصل اول و اختلاف 13-12 امتیازی با دیگر مدعیان باید خیلی زودتر از اینها لیگ برتری میشد. اما قبل از شروع نیمفصل دوم برخلاف ابتدای فصل کمی از ریتم همیشگی فاصله گرفت بهطوری که در فاصله هفته پانزدهم تا بیستم تنها شش امتیاز به دست آورد. نساجی اگر هر چهار بازی آیندهاش را ببازد و مس شهربابک هم تمام بازیهایش را ببرد آنوقت بهعنوان تیم دوم صعود میکند.
تیم شهربابک حالا در فاصله هشت امتیازی با تیمهای صنعت نفت و سایپا قرار دارد. نفتیها در خانه دو امتیاز با ارزش را مقابل شهرداری نوشهر را از دست دادند و شانسشان برای صعود احتمالی کمتر شد. پیروزی یک-صفر سایپا مقابل آریوی اسلامشهر هم برای نارنجیپوشان خیلی دیر بهدست آمد.
مس کرمان در خانه مقابل پارس جنوبی جم به تساوی یک-یک رضایت داد. هوادار در مسابقهای که نتیجهاش تأثیری در وضعیت شان نداشت با یک گل بعثت را در کرمانشاه شکست داد.اما در ارومیه تیم پالایش نفت بندرعباس با هدایت ابراهیم صادقی با شکست تیم نود ین شهر دست به کار بزرگی زد.این شکست شرایط را برای بقای این تیم سختتر کرد.داماش در خانه مقابل کاراگستر متوقف شد. تساوی در این بازی شش امتیازی شاید به نوعی حکم سقوط رشتیها به لیگ دسته دوم را امضا کرده مگر اینکه معجزهای رخ دهد.
شناورسازی قشم هم پیروزی پرگلی را مقابل نفتوگاز گچساران بهدست آورد. شاگردان پیوس در یک بازی پرگل با نتیجه 4بر2 شاگردان محمود فکری را بدرقه کردند. تیم نیروی زمینی هم در خانه شکست غیرمنتظرهای را مقابل فرد البرز داشت. با این نتایج 5-4 تیم انتهای جدول همچنان خطر سقوط را احساس میکنند.
انتهای پیام/