فوتبال ایران

3538
عبد الله نژاد :مدافع قطری باقلبش به پرسپولیس آمد

نقش ستاره ها در نیم فصل دوم برای پرسپولیس کلیدی است

عبد الله نژاد :مدافع قطری باقلبش به پرسپولیس آمد

اگر عیسی خودش را نشان دهد مشکلی نخواهد داشت

بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است اگر عیسی در بازیهای ابتدایی خودش در نیم فصل دوم برای پرسپولیس گل بزند به نوعی خودش را از فشارخارج خواهد ساخت و مسائل حاشیه ای گذشته در رابطه با خود را نیز به حداقل خواهد رساند .

 

ناصر قراگزلو -منوچهر عبد الله نژاد مدافع سابق پرسپولیس معتقد است مهاجمی که به پرسپولیس دوباره بازگشته ممکن است در ابتدا دچار مشکلات حاشیه ای شود که در ادامه حضور این بازیکن در پرسپولیس به نوعی تاثیر گذار خواهد بود به بهانه حضورمجدد عیسی در پرسپولیس و بحث حضور بازیکنان و کادر فنی جدیدی که به تازگی در پرسپولیس حضور خواهند یافت گفت و گویی با عبد الله نژاد داشتیم .

*حضور مجدد عیسی و مهاجمی که از پرسپولیس جدا شده بود را چگونه ارزیابی می کنید؟

عیسی به لحاظ فنی مهره ای است که به درد پرسپولیس می خورد چون حقیقتا ما مهاجم خوبی در پرسپولیس در مقطع فعلی نداریم اما جدا از بحث فنی ،عیسی به لحاط اخلاقی در بازگشت ممکن است با مشکلاتی مواجه شود .

*با این وجود می خواهید به این نکته بپردازید که ممکن است حضور عیس با حاشیه هایی برای این مهاجم همراه شود ؟

به هر حال از انجا که این مهاجم در مقطعی حساس پرسپولیس را ترک کرد ممکن است گروهی از تماشاگران با بازگشت عیسی راحت کنار نیایند و برای این بازیکن مشکلاتی را به وجود آورند هر چند به لحاظ فوتبال حرفه ای خیلی مسائل جدایی و بازگشت یک بازیکن ممکن است مساله مهمی محسوب نشود .

*اما به هر حال ممکن است با چند گل عیسی ،هواداران همه اتفاقات قبلی را فراموش کنند !

بله این موضوع که امکانش هست اما به هر حال گروهی از تماشاگران هم هستند که به غیر از برد و باخت موارد دیگری هم برای انها از اهمیت برخودار است ضمن اینکه من شخصا فکر می کنم عیسی در چنئد بازی ابتدایی تحت فشار قرار داشته باشد و خیلی مهم است که خودش را از لحاظ روانی آماده سازد و به گونه ای عمل کند که بتواند خودش را از زیر این فشار خارج سازد که اگر به این مهم برسد حتما شرایط این بازیکن در ادامه خیلی خوب خواهد شد و به نوعی موارد قبلی را جبران مافات خواهد کرد .

*در رابطه با حضور مدافع سی ساله قطری در پرسپولیس چه نظری دارید ؟

به هر حال این مدافع چپ رزومه خوبی دارد و با 30 سال سن در اوج پختگی قرار دارد بازیکنی که در پست دفاع چپ می تواند مهره خوبی برای پرسپولیس باشد و ان طور که من می دانم این بازیکن برای پول به پرسپولیس نیامده و خودش هم قبلا گفته بود که از جو حضور در پرسپولیس و حضور در ورزشگاه آزادی خاطرات خیلی خوبی دارد و من احساس می کنم به دلیل حضور تماشاگران پرشوری که پرسپولیس دارد و مسائلی از این دست پرسپولیس را انتخاب کرده است وبا دلش به پرسپولیس امده است و  حتما می خواهد تجربه جدیدی را با پرسپولیس داشته باشد .

*در خصوص حضور خدا بنده لودر پرسپولیس به عنوان هافبک میانی چه نظری دارید ؟

من این بازیکن رااز جوانان پیکان خوب می شناسم بازیکنی که از شرایط فنی خوبی رهره می برد و اگر قدر خودش را بداند حتما خیلی بیشتر از این که دیدیم پیشرفت داشت با این وجود حتما بازیکنی است که به درد پرسپولیس می خورد .

*در پست مهاجم هم با وجود خرید عیسی فکر می کنید پرسپولیس به مهاجم دیگری نیاز ندارد ؟

چرا پرسپولیس به بازیکنی با استایل طارمی نیاز دارد مهاجمی که پابه توپ باشد و به نوعی مکمل خوبی برای عیسی باشد .

*به جای سرلک هافبک کلیدی جدا شده پرسپولیس فعلا بازیکنی را به خدمت نگرفته اند !

به هر حال سخت است در سطح سر لک بازیکنی را پیدا کنید بازیکنی که توپ گیر خوبی باشد ودر خط میانی هافبکی همه کاره محسوب می شود بازیکنی که شاید سخت باشد بازیکنی را جایگزین او کرد .

*بحث حضور مربی برزیلی هم در پرسپولیس مطرح شده در این خصوص چه نظری دارید؟

به هر حال باید مربیان فعلی پرسپولیس به مربی جدید کمک کنند تا او زودتر لیگ ما را شناسد و به آشنایی های که لازم دست پیدا کند هر چند این شناخت زمان بر است .

*برای قهرمانی با توجه به شرایطی که این تیم دارد می توان امیدوار بود ؟

به هر حال حوادث در این فصل گریبان مدعیان را گرفته است مثلا سپاهان در چند بازی آخر نیم فصل اول دچار حاشیه شدو چند بازی را هم از دست داد .استقلال هم خیلی شرایط پایداری ندارد به همین دلیل باید دید پرسپولیس چگونه شرایط را بعد از جدایی یحیی به لحاط بازیکن و مربی برای نیم فصل دوم خودمهیا خواهد ساخت .

*به نظر نقش بازیکنان قدیمی در این راستا خیلی برای پرسپولیس مهم است ؟

حتما همین طور است .اگر ستاره های پرسپولیس نظیر بیرانوند و ترابی و کنعانی زادگان بتوانند به بازیکنان دیگر کمک کرده و در اوج باشند حتما به تیم کمک زیادی خواهد شد اما اگر ستاره ها هم نصفه و نیمه در نیم فصل دوم در اختیار تیم باشنتد حتما شرایط رای پرسپولیس سخت خواهد شد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران