فوتبال ایران

4879
ایران در آستانه صعود به یک‌چهارم

شکست اسپانیا مقابل تاهیتی

ایران در آستانه صعود به یک‌چهارم

با شکست تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا مقابل هائیتی، تیم ملی ایران در صورت برتری در دیدار مقابل آرژانتین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی؛ جام‌جهانی فوتبال ساحلی در شهر دوبی کشور امارات در حال پیگیری است.

در دیدارهای امروز، ایتالیا با نتیجه ۶ بر ۲ از سد مصر گذشت و در بازی دوم که مربوط به گروه ایران بود، تیم‌های ملی تاهیتی و اسپانیا به مصاف هم رفتند. در پایان این بازی حساس و نزدیک و در حالیکه اسپانیا سه بر صفر از حریفش پیش افتاده بود، این تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی بود که با نتیجه ۵ بر۳ از سد قهرمان اروپا گذشت تا صعودش را به مرحله بعدی قطعی کند.

با این نتیجه اگر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امشب بتواند در وقت قانونی ۳۶ دقیقه‌ای از سد آرژانتین بگذرد، صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی می‌کند و بازی آخر بین ایران و تاهیتی جدالی برای سرگروهی خواهد بود.

چنانچه، ملی‌پوشان ایران در وقت ۳۶ دقیقه‌ای از سد آرژانتین بگذرند، سه امتیاز کسب می‌کنند و اگر بازی در وقت قانونی به تساوی برسد و ایران در وقت اضافه سه دقیقه‌ای برنده شود، تیم کشورمان ۲ امتیاز می‌گیرد و به این ترتیب آرژانتین و اسپانیا در بازی آخرشان، شانس صعود پیدا خواهند کرد. برنده بازی در ضربات پنالتی هم یک امتیاز کسب خواهد کرد.

تیم ملی ایران که در دیدار نخست برابر اسپانیا در ضربات پنالتی به برتری رسید، از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب به مصاف آرژانتین می‌رود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران