فوتبال ایران

5394
نادری: مقابل برزیل غفلت کردیم

با بضاعتی که داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم

نادری: مقابل برزیل غفلت کردیم

علی نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص جام جهانی گفت: تورنمنت بسیار سنگین و سختی بود. فکر می‌کنم با توجه به شرایط و بضاعتی که داشتیم و کارهای که انجام داده بودیم، نتیجه قابل قبول و خوبی کسب کردیم.

او در خصوص بازی با برزیل بیان داشت: می‌توانم بگویم چیزی کمتر از برزیل نداشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. در دقایقی از بازی خیلی بهتر از برزیل بودیم اما ثانیه‌هایی غفلت کردیم و بازی را واگذار کردیم. بازیکنان ما کمتر بودند و یکی دو نفر به دلیل مصدومیت و دو کارته بودن نداشتیم. در کل نتیجه قابل قبولی کسب کردیم و به مردم ایران تبریک می‌گویم. این پیروزی را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم.

نادری با اشاره به برتری تیم ملی مقابل بلاروس افزود: آن بازی هم کیفیت بالای تیم‌مان را نشان می‌داد. تیم ما در همین سطح و کیفیت بود. باز هم من می‌گویم ما باید با برزیل در فینال بازی می‌کردیم اما قرعه طوری شد که قبل از فینال این اتفاق افتاد و برزیل برد. در کل کیفیت تیم ما بالا بود و خدا را شکر توانستیم بلاروس را شکست بدهیم و مقام سوم را کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی گفت: لطف مردم همیشه شامل حال ما بوده است. مردم داخل کشورمان در صفحات مجازی و حضورا و غیابا بچه‌ها را مورد لطف قرار می‌دهند و در دبی هم ایرانیان خیلی به ما لطف داشتند. ما هرگز این لطف را فراموش نمی‌کنیم و بچه‌ها به عشق این مردم بازی می‌کنند و سعی می‌کنیم نتایج بهتری کسب کنیم.
او افزود:  در این دوره از مسابقات فدراسیون برای بازیکنان سنگ تمام گذاشت و پاداش‌هایشان را به موقع داد و روز بازی به صورت دلاری و ریالی پرداخت کرد. شرایط بسیار خوبی بود و باید از فدراسیون تشکر کنیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران