فوتبال ایران

6037
خط و نشان قبل از دربی با عدد 4

پرسپولیس ۴ ؛ فولاد خوزستان ۲

خط و نشان قبل از دربی با عدد ۴

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال در هفته نوزدهم تیم پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ۲ فولاد خوزستان را شکست داد.

به گزارش ایران ورزشی؛ در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز تیم پرسپولیس میزبان بازی با تیم فولاد خوزستان بود. پرسپولیسی ها در دیدارهای قبلی برابر تیم‌های تراکتور، ذوب آهن و نفت و گاز گچساران پیروز شده بودند و در این بازی با توجه به امتیاز میزبانی در پی کسب چهارمین پیروزی متوالی خود با اوسمار مقابل فولاد بودند. از سوی دیگر  فولاد نیز که با احند آل نعمه شرایط بهتری پیدا کرده امیدوار به متوقف کردن پرسپولیس در تهران بود که سرانجام به این هدف نرسید.

نیمه اول؛

ابتدای بازی فولادی‌ها کاملا عقب کشیده بودند طوری که اخرین مدافعان پرسپولیس یعنی کنعانی زادگان، فرجی و ریگی روی خط نیمه توپ ها را به وینگرها ارسال می کردند. اما اولین حمله جدی فولاد روی ضربه ایستگاهی با تاثیر ساسان انصاری در زاویه بسته به موسی کولیبالی رسید و شوت او با اشتباه مهلک علیرضا بیرانوند وارد دروازه پرسپولیس شد.این گل در دقیقه 10 بازی اتفاق افتاد. اما در دقیقه 35 بازی پرسپولیس هم به گل رسید؛ ترابی به ارونوف پاس داد و دوباره خود ترابی صاحب توپ شد و با پاس در عمق، ستاره ازبکی کار را تمام کرد. در دقیقه 41 فولادی ها باز هم به گل رسیدند؛ سانتر وحید حیدریه از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر رو به عقب فرشاد فرجی در آستانه ورود به دروازه قرار گرفت و عبدالکریم حسن که قصد دفع توپ داشت موفق نشد و گل به خودی زد. این نیمه با نتیجه 2 بر یک به سود فولادی ها به پایان رسید.

نیمه دوم؛ 

نیمه دوم آتش بازی تیم پرسپولیسی ها شروع شد و خیلی سریع به گل رسیدند. در دقیقه 54 بازی، حرکت سریع پرسپولیس از سمت راست با دریبل فوق العاده دانیال همراه شد و پاس او به عیسی آل کثیر منجر به گل دوم سرخ‌ها شد تا بازی به تساوی کشیده شود. اما این گل پایان کار پرسپولیس نبود یکی از مدافعان فولاد خوزستان توپ را با دست مهار کرد و کمک داور سریع خطای هند را به داور اعلام کرد و حسین کنعانی پشت ضربه پنالتی ایستاد با یک مکث، توپ را سمت چپ خودش زد و کنت درحالی که جهت توپ را تشخیص داده بود نتوانست به آن برسد و پنالتی پرسپولیس به ثمر نشست. حملات تیم پرسپولیس ادامه داشت و در دقیقه 74 حمله عالی پرسپولیس از سمت راست با حرکت انفجاری مهدی ترابی تبدیل به گل چهارم شد. شماره ۹ سرخ‌ها توپ را از سمت راست روی پای چپش آورد و شوت زیبایی زد. این گل یکی زیباترین گل های لیگ برتر در هفته نوزدهم بود. این بازی سرانجام با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران