فوتبال ایران

6040
اوسمار: لقب زلزله مسوولیت ما را بیشتر می کند

بیرانوند یک دروازه‌بان و یک رهبر بزرگ داخل رختکن است

اوسمار: لقب زلزله مسوولیت ما را بیشتر می کند

سرمربی پرسپولیس بعد از برد مقابل فولاد گفت:یرانوند یک دروازه‌بان و یک رهبر بزرگ داخل رختکن است.

به گزارش ایران ورزشی؛ تیم که بیش از چهار گل بزنیم. روی ضربات ایستگاهی 2 گل از فولاد خوردیم. برای ما نمونه‌ای شد که با کمک هواداران بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.وی افزود: می‌خواستم از بازیکنانم تشکر کنم زیرا تمرکزشان را بین دو نیمه که با هم بودیم حفظ کردند و در نیمه دوم وظایف‌شان را به خوبی انجام دادند. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم، حتی در روزی که هوا سرد بود به ورزشگاه آمدند و زمانی که از فولاد عقب بودیم ما را رها نکردند. این قدرتی که هواداران به ما می‌دهند، پرسپولیس را همیشه قوی‌تر می‌کند.سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که رضا درویش برای جذب مهاجم، منتظر معرفی گزینه‌های او است، توضیح داد: درون تیمی صحبت کردیم و خیلی دوست ندارم حرف‌های بین من و درویش به بیرون منتقل شود.

اوسمار درخصوص محرومیت کنعانی‌زادگان و مصدومیت پورعلی گنجی در دربی، توضیح داد:‌ امروز می‌‎خواهم فقط درمورد بازی با فولاد صحبت کنم زیرا با این برد خیلی خوشحال هستیم و جشن می‌گیریم اما از فردا درمورد دربی حرف می‌زنیم.

وی درمورد اینکه با نمایش‌های اخیر تیمش بار دیگر پرسپولیس را به عنوان "پرسپولیس زلزله" می‌شناسند، تصریح کرد: من هم اگر جای تماشاگران با نشستن روی سکو بازی را می‌دیدم، از نمایش بازیکنان پرسپولیس خیلی خوشحال می‌شدم. این القاب مسئولیت ما را بیشتر می‌کند. می‌گویید 3 دهه قبل پرسپولیس به این شکل بازی می‌کرد و اکنون بار دیگر چنین اتفاقی افتاده است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: شنیدن این لقب کار ما را سخت‌تر می‌کند. در هر بازی سعی داریم بهتر باشیم و متعادل‌تر بازی کنیم. می‌خواهیم به افرادی که در ورزشگاه یا خانه‌های خود هستند، یک بازی زیبا را تقدیم کنیم. سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه ترمز این تیم در صورت تعویق دربی کشیده خواهد شد، پاسخ داد: در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم باید خیلی زود درمورد این بازی تصمیم گرفته شود زیرا به ضرر هر 2 تیم است و ناهماهنگی‌ به وجود می‌آید.

ویرا درواکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد الان باید بگویند "پرسپولیس، برزیلته" گفت:‌ از تعریفی که کردید ممنون هستم. خودمان هم این سوال را کردیم که در بازی با ذوب آهن شانس‌های برای به ثمر رساندن 5-4 گل داشتیم. سپس از من سوال کردند که جواب دادم باید بیشتر کار کنیم تا تمام کنندگی تیم برای گل زدن بهتر شود. امروز با وجود به ثمر رساندن 4 گل می‌توانستیم بیشتر از 4 گل بزنیم اما بحثی که بیشتر مرا خوشحال می‌کند این است که بازیسازی کردیم وشانس گل زیادی داشتیم. ضمن اینکه به حریف موقعیتی ندادیم. البته شیمبا اواخر نیمه اول یک موقعیت خوب داشت که می‌توانستند 3 بر یک جلو بیفتند.

اوسمار در واکنش به این موضوع که در زمان انتخابش به عنوان سرمربی پرسپولیس نظرات خیلی مثبت نبود اما آیا تصور می‌کرد به این سرعت بتواند در دل هواداران جا پیدا کند، گفت: وقتی درمورد مربیانی مثل یحیی گل‌محمدی یا برانکو که روزهای خوبی در این باشگاه داشتند صحبت می‌کنید، نمی‌توان نفرات بعدی را با آنها مقایسه کرد. با مربیان خیلی بزرگ و باتجربه‌ای در برزیل کار کرده و از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم.

وی افزود: از یحیی گل‌محمدی نیز چیزهای زیادی به عنوان یک معلم یاد گرفتم. وقتی هم برای تعطیلات به برزیل رفتم از من خواست بازگردم و در کنار تیم باشم. هرچه در توان دارم برای پرسپولیس می‌گذارم و همراه با بازیکنان تمام سعی خود را می‌کنم تا تیم قوی‌‎تر از قبل شود. هیچ وقت خود را با مربیانی که اینجا بودند و رزومه خیلی خوبی داشتند مقایسه نمی‌کنم اما باید رزومه خود را خوب کنم تا در تاریخ باشگاه ماندگار شوم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص تمرکز نداشتن علیرضا بیرانوند در جریان این بازی گفت: نظر من با شما یکسان نیست زیرا فولاد روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار کرد. بیرانوند هم یک دروازه‌بان بزرگ و یک رهبر بزرگ داخل رختکن است. همیشه حمایت بازیکنان و کادرفنی را برای خودش دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران