فوتبال ایران

7448
عاشوری :از دست دادن فرصتهای زیاد و سخت گیری نداشتن مدافعان نباید تکرار شود

لایق ترین تیم برای قهرمانی به لحاظ شکل و قدرت بازی پرسپولیس است

عاشوری :از دست دادن فرصتهای زیاد و سخت گیری نداشتن مدافعان نباید تکرار شود

بازیکنان ذوب آهن خودشان را باور داشتند قادر به گلزنی مقابل استقلال بودند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شکل تیمی پرسپولیس در مقابل تیم رقیب سنتی اش بهتر است و فوتبال رو به جلو و قدرتمندانه تری را در قیاس با تیم استقلال ارایه می دهد ضمن اینکه ادامه می دهد در بازی تیم استقلال مقابل ذوب اهن اگر بازیکنان تیم اصفهانی خود باوری بیشتری داشتند شاید قادر بودند به نتیجه تساوی با حتی برد مقابل استقلال برسند و این تیم را به چالش بکشند.

ناصر قراگزلو/محسن عاشوری هافبک سابق پرسپولیس که یکی از بهترین پاسورهای تاریخ تیم سرخپوش پایتخت است در خصوص شرایط حساس پرسپولیس و رقابتش با استقلال نقطه نظرات خودش را ارایه می دهد .پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نقش غیبت سروش در پرسپولیس و سایر نکات فنی مسائل جالبی را با ما در میان نهاد .

*در خصوص برد با ارزش پرسپولیس مقابل هوادار و نکات فنی اش چه نقدی دارید؟

پرسپولیس مقابل هوادار بازی خیلی خوبی را ارایه داد و نمایش عالی داشت در نیمه دوم فشار پرسپولیس کمتر شد و مدافعان ماآن  سخت گیری لازم را نداشتند نکته ای که موجب شد تیم هوادار صاحب دو سه فرصت گلزنی شود که این مساله نباید تکرار شود .

*چرا بازیکنی مانند ارونوف باز هم شکل ایده آلی نداشت ؟!

به هر حال مسائل زیادی می تواند در این افت دخیل باشد افت بدنی به دلیل عدم ریکاوری خوب و شاید هم مسائل روحی روانی و در مورد بعدی به هر حال تیمهای مقابل هم برای بازیکنان شاخص برنامه ریزی می کنند و آنها را مورد بررسی قرار می دهند تا به نوعی انها را مهار سازند که شاید این مورد در خصوص مهار اورونوف بیشتر جنبه عملی پیدا کند .

*چرا موقعیتهای زیادی از دست رفت تا پرسپولیس جدا از دو گلی که زد شاید 5 فرصت دیگر را هم گل نزد ؟

پرسپولیس موقعیت زیاد درست می کند که این یک مزیت است اما اینکه فرصت زیاد از دست می دهد جالب نیست و باید برطرف شود .

*پرسپولیس در ادامه بازیهایش دیدارهای خیلی سختی مانند بازی با شمس آذر را پیش رو دارد در این رابطه چه توضیح فنی دارید ؟

پرسپولیس با فوتبالی که ارایه می دهد لایق ترین تیم برای قهرمانی است به همین دلیل اگر با همین رویه بازی کند و توجهی هم به بازیهای تیم رقیب نداشته باشد قادر به پیروزی خواهد بود و در پایان قهرمان خواهد شد البته با بازی که من از تیم ذوب آهن دیدم به نظرم اگر بازیکنان این تیم بیشتر خودشان را باور داشتند قادر به کسب مساوی و یا حتی برد مقابل استقلال و به چالش کشیدن تیم استقلال را داشتند .

*در خصوص اوسمار چه صحبتی دارید به نظرتان این مربی باید برای فصل آتی حفظ شود ؟

من فکر می کنم بهترین روش این است که کمیته فنی باید در خصوص اوسمار تصمیم بگیرد و عملکرد او را مورد ارزیابی قرار دهد هر چند چیزی که از بیرون دیده می شود شکل بازی پرسپولیس است که واقعا مطلوب است ودر حد قهرمانی است .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران