فوتبال ایران

805
فرصت طلائی برای طلایی‌پوشان

اینجا عیار سپاهان مشخص می‌شود

فرصت طلائی برای طلایی‌پوشان

همه اینها نشان می دهد باوجود اینکه الاتحاد همیشه گربه سیاه تیم‌های ایرانی به ویژه همین سپاهان و استقلال بوده است، سپاهان توانایی و قدرت غلبه بر حریف و صعود بدون دردسر از گروه خود را دارد. از طرف دیگر الاتحاد در خانه خودش کریم بنزما را نیز در اختیار نخواهد داشت و همه اینها فرصت طلایی در اختیار طلائی پوشان اصفهان قرار می دهد

اکبر منتشلو؛ سپاهان برعکس سالهای گذشته، امسال تیم خوش شانسی نبوده و با وجود اینکه لیگ برتر فوتبال کشورمان را خیلی خوب شروع کرد و پیش برد، اما حالا فعلا این تیم صدرنشین این دوره از رقابت های فوتبال کشورمان نیست و برای رسیدن به این مهم راه سختی را هم پیش رو دارد، هر چند معتقدیم که این تیم با مورایس می تواند خیلی زود خودش را به صدر جدول نیز برساند. سپاهان در فصل گذشته رقابت ها هم این شرایط را داشت و می توانست قهرمان لیگ برتر شود، اما با کمی بی تجربه گی مورایس در این رقابت ها، نتوانست نتایج دلخواه را کسب کند و با کمترین فاصله قهرمانی فصل گذشته را از دست داد. همانطو رکه گفته شد امسال این تیم وضعیت بهتری دارد و با بازیهای خوبش مقابل حریفان نشان داده که خیلی راحت از رقابت با حریفان پا پس نمی کشد و سرسخت از همیشه نشان داده است.

بازی خوب و روان این تیم در روزهای که از حواشی به دور بود، به خوبی ظرفیت و توان این تیم را به نمایش گذاشته است و البته با تجربه تر شدن سرمربی نیز در نتایج این تیم موثر بوده است. این را هم باید اضافه کرد که در این فصل از رقابت ها، سپاهان با جذب مهره های موثر و خوب و البته مورد نیاز سرمربی نیز توانست بهترین شرایط را برای حضور در رقابت های پیش رو مهیا کند. همانطور که اشاره شد، سپاهان در لیگ برتر فوتبال کشورمان تکلیف خودش را مشخص کرد و با حضور قدرتمند توانست بسیاری از امتیازات را تا اینجای کار لیگ برتر جمع کند، هر چند در چند بازی نسبتاً راحت، سپاهان با به حاشیه رفتن برخی امتیازات را از دست داد، اما حضور قدرتمند این تیم بر کسی پوشیده نیست و انتظار هواداران این تیم هم از الان مشخص است.

با این وضعیت انتظار روزهای خوب برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز وجود داشت و اتفاقاً سپاهان در این رقابت ها هم توانست نتایج خوبی کسب کند، اما بازهم حواشی که برای سپاهان به وجود آمد، در برخی از بازیها این تیم را به شدت اذیت کرد، تا جایی که سپاهان در رویاروی با تیمی مثل نیروی هوایی عراق امتیاز از دست داد. این تیم در اوج بدشانسی در خانه خودش مقابل الاتحاد هم به خاطر حاضر نشدن حریف در زمین، فعلا سه امتیاز را از دست داد. با همه این شرایط سپاهان انگار می خواهد همچنان باشد، این نماینده شایسته کشورمان برای ادامه حیات در این رقابت ها، تلاش می کند و به طور حتم توانایی این کار را دارد. سپاهان باید در دیداری حساس به مصاف الاتحاد برود، تیمی که در رویاروی با نیروی هوایی عراق بازی را با دو گل خورده واگذار کرده است، از تیم آلمالیق به عنوان تیمی که هیچ امتیازی کسب نکرده، گل دریافت کرده و همه اینها نشان می دهد باوجود اینکه الاتحاد همیشه گربه سیاه تیم‌های ایرانی به ویژه همین سپاهان و استقلال بوده است، سپاهان توانایی و قدرت غلبه بر حریف و صعود بدون دردسر از گروه خود را دارد.

از طرف دیگر الاتحاد در خانه خودش کریم بنزما را نیز در اختیار نخواهد داشت و همه اینها فرصت طلایی در اختیار طلائی پوشان اصفهان قرار می دهد تا آنها بتوانند فعلا این مرحله از رقابت ها را پشت سر بگذارند. در حقیقت عیار سپاهان در این بازی سنجیده خواهد شد و در شرایطی که معتقدیم حریف همچنان قوی بوده و در خانه خودش نیز بازی خواهد کرد، اما سپاهان می تواند برنده از این زمین خارج شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران