گزارش

8337
سلام به پاریس با طلا

حسن یزدانی قهرمان تورنمنت مجارستان شد

سلام به پاریس با طلا

حسن یزدانی بعد از هشت ماه به تشک کشتی برگشت و به مدال طلای مسابقات مجارستان رسید. مدالی که او را به المپیک پاریس می‌رساند.

به گزارش ایران ورزشی حسن یزدانی با برتری مقابل ترنت هیدلی از آمریکا به مدال طلای مسابقات بین‌المللی مجارستان دست پیدا کرد. مرد 9 مداله کشتی ایران بعد از هشت ماه دوری از میادین و در فاصله 50 روز تا المپیک در مسابقات بین‌المللی مجارستان به روی تشک رفت. یزدانی در این رقابت‌ها با اقتدار توانست تمام رقبای خود را شکست بدهد و به مدال طلا برسد. او در فینال با نتیجه 12 بر 2 حریف جوانش از آمریکا را که با مدال طلای امیدهای جهان به مجارستان آمده بود، شکست داد تا با این مدال طلا خودش را به عنوان نفر اول وزن 86 کیلوگرم معرفی کند.

یزدانی با این مدال طلا علاوه بر این‌که تمام شک و شبه‌ها درباره مصدومیت او را از بین برد، نشان داد که او برای رسیدن به طلای المپیک از هر موقع دیگری آماده‌تر است. یزدانی طبق اعلام کادرفنی با مدال طلای مجارستان می‌تواند گزینه اصلی کادرفنی برای حضور در المپیک باشد و حالا این اتفاق افتاده است. حالا حسن یزدانی 50 روز تا المپیک زمان دارد تا خودش را مهیای رسیدن به طلای دوم المپیک کند. در وزن 74 کیلوگرم هم علی رضایی در دیدار رده‌بندی با نتیجه پنج بر سه از سد گئورگی الباکیدزه قهرمان زیر 23 سال جهان از مجارستان گذشت و به مدال برنز دست یافت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش