ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9080
سلیمانی: من و جعفری می‌توانیم ذخیره سردار و طارمی در تیم ملی باشیم

ما بهترین خط حمله لیگ بودیم

سلیمانی: من و جعفری می‌توانیم ذخیره سردار و طارمی در تیم ملی باشیم

حتما گوش بزنگ تیم جدید استادم هستم

مهاجم اول ملوان از این نکته حرف می زند که اگر در تیمهای بزرگ بازی می کرد حتما قادر بود بیشتر از تعداد گلهایی که در ملوان به ثمر رساند را برای آن تیم به ثمر برساند .

 

محمد رضا سلیمانی مهاجم تیم ملوان که در کنار رضا جعفری دیگر مهاجم تیم شمالی عملکرد خوبی در لیگ بیست و سوم داشت از آخرین شرایط خودش و تصمیماتش برای لیگ آتی حرف می زند .

 

*واقعا صحبت مذاکره تیم پرسپولیس با تو صحت دارد؟

 

هر بازیکنی در ایران طبیعتا دوست دارد که در یکی از سه تیم مطرح ایران یعنی سپاهان ،پرسپولیس و استقلال بازی کند اما صحبت رسمی با من نشده و حرفهایی که زده می شود تا روی کاغد نیاید مثل پولی است که هنور در جیب نرفته است .هنوز هم نقل و انتقالات شروع نشده و حرفها بیشتر بر اساس گمانه زنی است به همین دلیل باید دید درآینده چه اتفاقاتی رخ می دهد و قسمت من چه می شود .

 

*بازی در تیمهای بزرگ برای یک مهاجم چه شرایطی دارد ؟

 

من فکر می کنم بازی در تیمهای بزرگ راحت تر است چون مهاجم در این تیمها شانس بیشتری برای گلزنی پیدا می کند و پاس گل بیشتری از هافبکها و جناحین برای او مهیا می شودبه همین دلیل من هم بدم نمی آید که چالش حضور در یک تیم بزرگ را تجربه کنم .

 

*رفتن یا ماندن تارتار چقدر در ماندن یا جداییات تاثیر گذار خواهد بود ؟

 

خیلی چون ایشان سرمربی من بوده اند به همین دلیل گوش بزنگ هستم تا ببینم استاد چه تصمیمی می گیرد و برای فصل آینده چه تصمیمی می گیرد .

 

*قرار دادت با ملوان تمام شده ؟

 

بله قراردادم با ملوان تمام شده و من به عنوان بازیکن سرباز در این تیم حضورداشتم که تمام شد .

 

*در لیگ بیست و سوم تا رده دوم و سوم هم بالا آمدید اما چرا در ادامه لیگ تا رده ششم پایین رفتید ؟

 

بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را انجام دادند و بهترین نتیجه تاریخ ملوان را در لیگ برتر رقم زدند که فکر می کنم رده قابل قبولی برای مردم انزلی و خودمان و کادر فنی مان کسب کردیم تا راضی باشیم و فصل را به شکل خیلی خوبی به اتمام برسانیم.این رده  هم در حالی برای تیم ما رقم خورد که بودجه باشگاه ما اصلا با بعضی از تیمها قابل قیاس نیست و خیلی فاصله دارد و همین ارزش مقام کسب شده مان را نشان می دهد .

 

*به نظرت بهترین مهاجمان لیگ در این فصل لیگ برتر چه بازیکنانی بودند ؟

 

از نطرمن خودم و رضا جعفری که کنارم بازی می کرد بهترین بودیم و فراتر از تصور کار کردیم و فکر می کنم این توانایی را داشته باشیم که حتی برای تیم ملی هم بتوانیم شرایط فنی خوبی نشان دهیم.

 

*واقعا این توانایی را می بینی که در تیم ملی بازی کنی ؟

 

من واقع گرایانه فکر می کنم و در خودم و رضا جعفری این توانایی را می‌بینم که بتوانیم به عنوان بازیکن جایگزین سردار و طارمی در تیم ملی هم بتوانیم برای دقایقی بازی کنیم و توانایی خودمان را نشان دهیم .

 

آمار گلزنی ات در ملوان چگونه بود ؟

 

من 8 گل بدون اینکه پنالتی بزنم برای ملوان گل  به ثمر رساندم که فکرمی کنم خیل با ارزش باشد در صورتی که مثلا مهاجمی مانند مغانلو که آقای گل شد 5 گل از روی نقطه پنالتی زده و اگر من این تعداد پنالتی را من می زدم شاید حتی شانس آقای گلی هم پیدا می کردم.به همین دلیل هم هست که معتقدم آقای گلی در تیم‌های بزرگ خیلی راحت‌تر است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران